Chloe: Deň po večeri s Justinom:
Znudená ležím na záhrade uprostred trávnika a čakám na niečo úšastné. Spadnutie kométy alebo výbuch vesmírneho satelitu. Ale myslím, že skôr očakávam niečo obyčajnejšie. Na oblohu zakritú do čiernej plachty s jasajucími diamantmi. Milujem tento strávený čas čakaním na mesiac. Nieje to tým, že by som nemala čo robiť, len ma to fascinuje. Ako môže človek vidieť toľko krásy bez povšimnutia? Samotný oceán je výnimočný. Možno tými tajomstvami, alebo tým neskonaným strachom keď doň vstúpite a neviete čo od neho možte očakávať. Vraví sa že 93% oceánov nieje zmapovaných. Čo je tam dole?! Aké ďalšie tajomstvá sú pod hladinou klamlivej krištáľovej vody?! Z mojich poetických myšlienok ma vyrušilo pípnutie mobilu, ktorý som držala pri mojej hlave. Kvôli svetlu z telefónu som musela mierne prižmúriť oči. Prstom som ho odomkla a zbadala jednu neprečítanú správu od: Unknow number. Otvorila som ju a jej obsah ma prekvapil.
Unknow number: Nad čím premýšľaš? -Justin .... Jeho číslo som si hneď uložila pod menom Justin💋
Me: Ako vieš?! -Chloe
Justin💋: Vidím ťa ;)
Me: Kde si?! Nieje ti trápne sledovať ma? ~ Pousmiala som sa a jemne pokrútila hlavou.
Justin💋: Keď vidím ako sa smeješ, tak ani nie ;) Som blízko teba shawty :*
Me: A že niesi divný ;)
Zablokovala som telefón a postavila sa zo zeme. Pozrela som sa smerom k pláži a zbadala tam pár, ktorý sa držal za ruky a s úsmevom na perách sa rozprávali. Jak milé. Pousmiala som sa nad nimi a tiež sa rozhodla ísť na pláž. Prechádzala som sa popri oceáne a svoje bosé nohy nechala zabárať do stále teplého piesku. Bolo to dokonalé. Za sebou som však počula kroky. Otočila som hlavu doboku, aby som sa nenápadne pozrela a hneď mi bolo jasné, že to je Justin. Zasmiala som sa a otočila hlavu späť. "Ale noták, Bieber." Zakričala som so smiechom a otočila sa mu tvárou. Zostal prekvapene stáť na mieste a dal si dole kapucňu. Začal kráčať smerom ku mne až sa zastavil asi pól metra od mňa. "Ako si vedela, že som to ja?!" Jemne naklonil hlavu do ľava a usmial sa. Spravila som krok k nemu a zašepkala na pery. "Proste vedela." Chcel ma pobozkať no ja som sa odtiahla, otočila sa mu chrbtom a rozhodla sa pokračovať v mojej prechádzke.
Justin:
Spravila krok ku mne a zašepkala mi na perách. "Proste vedela." Bola tak nebezpečne blízko, až som to nevydržal a chcel ju pobozkať, no ona sa otočila a ďalej pokračovala v ceste. Robí si zo mňa srandu?! Zasmial som sa a ďalej išiel za ňou. "Baví ťa to?" Zasmiala sa no nezastavila. "Ani si nevieš predstaviť ako." Konečne zastavila a otočila sa na mňa. Boli sme kúsok od môjho domu a tak som sa otočil a rozhodol sa ísť. Vedel som že pôjde za mnou. "Kam ideš?" Viem si predstaviť ten jej prekvapený výraz. "Domov a ty ideš somnou." Počkal som ju, chytil ju za pás a spolu sme išli ku mne. "Mimochodom pristane ti to." Žmurkol som na ňu a videl ako sa jemne začervenala. Mala na sebe croptop čiernej farby a kraťase rovnakej farby končiace nad pupkom. Samozrejme nohy mala bosé. Bola rozkošná. Otvoril som terasové dvere, ktoré viedli na túto pláž a dostal sa nimi do obývačky. Vkročili sme dnu a ja som automaticky išiel k baru. Videl som na Chloe ako si to tu obzerá. "Dáš si niečo zlato?" Otočila sa a jemne sa usmiala. "Dám si whisky a nevolaj ma zlato." Žmurkla na mňa a vrátila sa späť k obzeraniu môjho nábytku. Ach tie ženy. Do dvoch pohárikov som nalial hnedú tekutinu zvanú whisky a jeden pohárik podal Chloe. "Máš to tu krásne. No ten obraz nad krbom je nádherný, taký zmysluplný." Medzi tým ako rozprávala si odpila z whisky a ukazovákom, ktorým nedržala pohár si prechádzala po spodnej pere. Hypnotizoval som si. A to doslova. Celú dobu niečo rozprávala, no moju pozornosť stále získavali jej peri. Porazí ma z nej. Položil som pohár na stôl, rovnako ako ten jej. Svoju pravú ruku som jej priložil na krk a palec nechal na spodnej pere. Jemne som po nej prechádzal, zatiaľ čo Chloe mala pootvorené ústa. Cítil som jej teplý dych na mojich perách. Od pôžitku privrela oči a ja som ju následovala. Perami som sa optrel o tie jej načo mi vydýchla do úst. Pritlačil som svoje peri na tie jej a prsty na ruke jej vplietol do vlasov a potiahol za ne. Jej útle rúčky sa mi obmotali okolo krku. Jazykom som jej prešiel po spodnej pere, čo Chloe hneď využila a optrela sa tým jej o moj. Začala sa hra o dominanciu. Usmial som sa jej na perách a ruky presunul na jej zadok. Stlačil som jej ho a ona spolu so vzdychom vyskočila na mňa a jej nohy sa automaticky obmotali okolo tých mojich. Niesol som ju k môjmu gauču a opatrne ju naň položil. Odtiahol som sa od nej. Na jej tvári sa pohrával malý úsmev rovnako ako na tej mojej. "Čo to do riti somnou robíš, Bieber?!" Zasmiala sa a pobozkala ma.
#HopeULikeIt
#ThankUSoMuch
#Loveyou ❤️©Miley_Works2107
BINABASA MO ANG
Sexual partners..."Hope"
RomanceOna slušná a bohatá. On slávny a bohatý. Oboch to k sebe ťahá. Pôjde iba o sex? Alebo sa tam pripletie láska no ani jeden nebude chcieť pokaziť to vzrušenie medzi nimi?! HOPE... ;)