"Nieeee..." Rýchlosťou svetla som sa posadila na posteli a utrela si pot s čela. Skurvené nočné mory! Pozrela som sa na hodiny a zistila že bolo pár minút po deviatej hodine. Prikrívku som zhodila dole na zem a postavila sa na studené veľké biele dlaždice. Na nohy som si obula čierne huňaté papuče a išla do kúpeľne. Tvár som si opláchla studenou vodou a utrela si ju do uteráka. Umyla som si zuby a vrátila sa späť do izby. Na spodné prádlo som si obliekla nejaké čierne otcové dlhé tričko a vyšla zo spálne svojich rodičov. Zišla som o poschodie nižšie kde bola kuchyňa a za sporákom zbadala našu slúžku Erin. No ona neni slúžka ako ostatné, však uvidíte. "Dobré ráno." Podišla som k nej a dala jej pusu na líčko. "Dobré ráno srdiečko." súcitne sa na mňa usmiala a na stôl mi položila jahody s jogurtom. Kývla som hlavou, posadila sa a pustila sa do jedla. Bolo to vynikajúce ako vždy. "Ideš dnes aj do práce?" zobrala zo stola teraz už prázdnú misku a dala ju do myčky. "Dnes nie. Chcela by som ísť pozreť rodičov a potom asi nakupovať." súhlasne prikívla hlavou a odišla z kuchyne. Zostala som sedeť na stoličke a hlavu si zaborila do dlaní. V poslednej dobe je toho na mňa veľa. Nevládzem už. Utrela som si tvár od sĺz a pravdu povediac ani neviem kedy sa mi spustili. Odpochodovala som do svojej izby, otvorila balkónové dvere a vyšla von. Milujem ten výhľad. Krásne azúrové more, krištáľová piesočnatá pláž a samozrejme nemôžem zabudnúť na nádherný odraz slnka, ktoré bolo dostatočne vysoko na to, aby nasvietilo celú hladinu mora. Ach....rukou som si prešla po odhalenom ramene, oprela sa o zábradlie a zapozerala sa na tú krásu predomnou. Z môjho zamyslenia ma prerušil detský piskot. Pozrela som sa odkade to prichádza a zbadala dvoch drobcov, ktorý sa naháňajú a za ními beží chalan asi v mojom veku, ktorý sa ich snaží chytiť. Boli rozkošný. Vrátila som sa späť do izby a obliekla si na seba čierne strapcové plavky. Vlasy som si zopla do chaotyckého drdola a na oči si nasadila čierne pilotky. Vyzula som si papuče a bosá prešla až na záhradu, kde som si lahla na lehátko a nechala na seba dopadať slnečné lúče. Spokojnosťou som si vydýchla a užívala si voľný deň, no dlho mi to netrvalo. Na bruchu som pocítila jemnú, zato nepríjemnú bolesť a zvedavosťou otvorila oči. Vedľa lehátka som zbadal plážovú loptu. Usudzujem že ju sem niekto omylom prehodil a tak som to chcela zahrať na dobrú dušu. Postavila som sa a bosá prešla na pláž, kde mi už oproti išiel ten chalan čo sa predtým naháňal s tými drobcami. Bol ešte dosť ďaleko a tak som si ho stihla celého prehliadnúť. Bol bez trička a na sebe mal len plavky. Musím uznať, telo ma viac než uspokojivé a tá tvárička. Mňám. Ale tú tvar som už niekde videla. Boli sme od už len kúsok a mne až vtedy došlo, že to je....."Ahoj moc sa ospravedlňujem, ale s deckami sme hrali vybíjanú a nejak nám ta lopta ušla. Dúfam, že sa nikomu nič nestalo a ani nič nerozbilo. Fakt sa ospravrdl....." uprostred slova som mu skočila do reči. Nič v zlom ale veľa rozpráva. "Nič sa nestalo všetko je v poriadku." loptu som som vsunula do rúk a otočila sa na odchod, no na predlaktí som pocítila tlak a tak som sa inštinktívne otočila. "Hej počkaj. Som Justin." nastavil predomňa svoju ruku no ja som ju neprijala a jemne do nej zatlačila nech ju dá dole. "Áno ja viem." slušne a milo som sa usmiala a vrátila sa späť k opalovaniu.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Po dvoch hodinách ma opaľovanie omrzelo. Vošla som späť do domu a zbadala že je prázdny. Úplne prázdny. V ten moment to na mňa dolahlo a ja som spadla na kolená a začala histericky plakať. Prečo sa to musí diať práve mne? Nevytrpela som si už toho dosť?! Na mojom pleci som pocítila jemný dotyk, no keď som sa otočila nikto tam nebol. Bolo to divné, ale verím v posmrtný život a bola som si viac ako istá komu ten dotyk patril. Utekala som do svojej izby a rýchlo sa osprchovala. Len v uteráku som otvorila dvere od šatníka a prehrabávala sa medzi vecami. Obliekla som si na seba čierne čipkované spodné prádlo na to čiernu koženú sukňu do polovice stehien a k tomu doladila čierny crop top. Trčalo mi trošku brucho, ale nevadí vyzeralo to úžastne. Do malej kabelky cez pleco som si dala iba mobil, kľúče, peňaženku a slúchadlá. Ešte som rýchlo na seba nastriekala pár kvapiek voňavky a mohlo sa ísť. Zišla som dole schodmi a na chodbe si obula lodičky na 14cm opätku, ktoré mali pracku cez členok a dole platformu. Boli samozrejme čierne. Opätky nosím preto, lebo som strašne maličká a s nimi si aspoň prídem viac ako to povedať...... viditeľná? No dajme tomu. Schmatla som do ruky kľúče od auta, ktoré som dostala pred dvomi rokmi od ocka na 21 narodeniny. Bolo to veľké SUV od značky Porsche. Keď som ho dostala som si skoro dušu vyplakala od šťastia. Pamätám si to akoby to bolo včera a tie spokojné pohľady rodičov.....k nezaplateniu. Nasadla som do auta, naštartovala a rútila som sa smerom ku kvetinárstvu. Zaparkovala som na parkovisku a vystúpila z auta. Vošla som dnu a predavačka ma hneď spoznala. Milo sa na mňa usmiala a do jednej ruky mi podala kyticu a červenými ružami a do druhej s bielymi. Neviem ani ako, ale nejak sa mi podarilo vytiahnúť kreditku a zaplatiť. Vyšla som von a s kyticami v rukách kráčala o ulicu ďalej. Ľudia na mňa divne pozerali, ale mne to bolo jedno. Ja som bola rada, že zase po troch dňoch uvidím rodičov. Postavial som sa pred veľkú kovanú bránu a jemne do nej zatlačila. Brána sa otvorila a ja som so sklopenou hlavou kráčala ďalej po úzkom nie veľmi peknom chodníku. Zastavila som sa až na veľmi známom mieste na úplnom vrchu kopca. Presne tu totižto majú hrob moji rodičia. "Ahojte." sadla som si na mamininu stranu a vymenila jej kvety za krvavo červené ruže. "Prepáčte že som tu dlho nebola, ale ocko v tvojej firme nastali isté komplikácie a stále si niesom istá či bol dobrý nápad prepísať firmu po vašej smrti na mňa. Som na to drevo." slabo som sa zasmiala a pomedzi môj monológ vymenila kvety aj ockovy. "Od vašej smrti ubehlo už päť mesiacov a vy mi čím ďalej tým viac chýbate. Prečo ste museli letieť tým lietadlom? Hmm? To bolo niečo až tak dôležité? Ja vlastne ani doteraz neviem kam ste to leteli....vy si ani neviete predstaviť ako ma to zvnútra zožiera, že som vám v tej najťažšej chvíli nevedela pomôcť." niekoľko sĺz mi vypadlo z okna a ja som im nechala voľný priebeh.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••
Na cintoríne som potom pobudla nejaké dve hodiny a nakoniec išla do nákupného centra. Momentálne sedím v Mc'Donald's a jem svoj neskorý, ale zato veľmi "zdravý" obed. Keď som dojedla nejaký týpek to po mne upratala, ja som mu len slušne poďakovala a výšla von. Ako som tak išla po nákupnom pred sebou som zbadala menšiu skupinku dievčat a v strede nich stál nejaký chalan. Keď sa otočil mojim smerom naše oči sa stretli a ja som hneď vedela kto to je. Tie nádherné oči by som spoznala všade. Slabo som sa na neho usmiala.....úsmev mi samozrejme opätoval....otočila sa a zahla na inú uličku. V tom som zbadala môj obľúbený butik a to Victoria's Secret. Hneď som tam nacupitala ako malé decko a začala si obzerať spodné prádlo. Na vešiaku som zbadala krásne čipokové spodné prádlo....bolo síce červené ale raz môžem spraviť výnimku a kúpiť si niečo farebné no nie?? "Tak teba si rozhodne beriem." radostne som zapišťala, otočila sa, ale omylom do niekoho vrazila. "Prepáč..." detinsky som si zamrmlala popod nos a až teraz si všimla že som vlastne narazila do Justina. Pozrela som sa na neho a videla ako si zaujato obzerá prádlo ktoré si chcem kúpiť. "Takže Victoria's Secret? Hmm...kto je ten šťastlivec? Ale musím uznať....jednoznačne si ho kúp." žmurkol na mňa a mne sa pomaly ale isto hrnula červeň do líc, ktorú som ale okamžite zahnala. Nie som predsa padavka. "Hej túto značku mám rada a myslím, že aj väčšina chlapcov. Šťastlivec sa zatiaľ žiadny neobjavil, ale verím v to, že keď v tom dnes pôjdem do klubu tých šťastlivcov bude zrazu veľa. A báť sa nemusíš kúpila by som si ho aj bez tvojej rady." drzo som na neho žmurkla a videla na ňom že som ho trošku vyviedla z mieri. Zasmiala som sa nad tým a išla ku pokladni. Chcela som tej predavačke podať kreditku ale niekto ma predbehol a zaplatil to za mňa. Justin! Ach ten chlapec si nedá povedať..."Budem veľmi šťastný ak tým šťastlivcom ktorý to z teba ako prvý ztrhne môžem byť ja Chloe...." perami sa optrel a môj krk a mnou prešli zimomriavky....kurva čo to somnou robí a ako do pekla vie moje meno?!
YOU ARE READING
Sexual partners..."Hope"
RomanceOna slušná a bohatá. On slávny a bohatý. Oboch to k sebe ťahá. Pôjde iba o sex? Alebo sa tam pripletie láska no ani jeden nebude chcieť pokaziť to vzrušenie medzi nimi?! HOPE... ;)