Ano, náš "milovaný" shipping... Proč? Proč?? Proč to děláte?
Přijde vám normální shippovat psychicky labilní vrahy?Třeba si vemte asi nejslavnější ship. JeffxJane.
Za prvé, Jeff nemá racionální myšlení. Je to cvok. Tak jak by mohl milovat?
Za druhé, Jeff a Jane se nenávidí. Jane chtěla Jeffa zabít. Halooo, vám přijde normální se líbat s člověkem, kterého z hloubi duše nenávidíte? Mně teda fakt ne.Nebo třeba Slenderman x jakákoli jiná CP. Jen přítomnost Slendermana vyvolává u většiny lidí nevolnost, bolení hlavy, šumění v uších a někdy i krvácení z nosu. Navíc, jak může někoho líbat, když nemá obličej?
Co dalšího mě dostává, i když to není tak úplně shipping, je Creepypasta rodinka, kde všichni žijí šťastně, Slenderman po ránu smaží palačinky a poté, co se všichni hezky najedí, tak jsou zabíjet. What?
Další, hodně shippované téma, je CPxreader. Pro ty, co neví, o co jde. Jedná se o ship nějaké Creepypasty s autorem (většinou spíš autorkou) příběhu. A zase nastává to obvyklé PROČ? Creepypasta charaktery jsou k vystrašení, nejsou na to, abyste o nich psali, jak jste se s nimi vyspali, pak jste zjistili, že někoho zabili (kdyby jste to do té doby nevěděli), utečete, schováte se na záchodě/ve skříni/v pokoji a oni se vám strašně omlouvají. Nope. CP charakterům je v první řadě úplně u prdele, co si o nich myslíte. Ti by se s vámi ani nevyspali. Spíš by vás zabili. Ale ok. Pak se vám rozhodně nebudou omlouvat, že někoho zabili. U všemocného Zalga, je to jejich přirozenost.
Jak si to teď po sobě čtu, já se docela rozjela.
No nic, to by bylo pro dnešek všechno, napište mi, co si o tom myslíte vy. A chtěla bych vás poprosit, abyste tuhle knihu dostali dál mezi CP komunitu tady na Wattpadu. Díky. ^•^Zatím ahoj a nezapomeňte!
KEEP
CALM
AND
SAVE
CREEPYPASTA!
ČTEŠ
Zachraňme Creepypastu
AcakČistě moje myšlenky. Pojďme všichni bránit původní CP fandom. V tuhle chvíli se to tu hemží samými shitty fanfikcemi typu Nina the Killer, nebo tak. Fangirls, kopíráci...ti všichni nám mrví naší starou dobrou CP. Necháte to tak?