Pov Brianna
En daar stond ik dan. Nieuwe school, nieuwe klas en nieuwe docenten. Ik zit in groep acht en ga vandaag mijn nieuwe klas voor volgend jaar zien. Wat kon ik verwachten? Er stonden een paar meiden op het schoolplein met teveel make-up, aan de andere kant stonden een paar jongens mij bang aan te kijken. ik loop naar binnen en docenten zeggen Tegen mij dat ik naar de aula moet gaan. In de aula zitten veel kinderen, waaronder ook mijn eigen klas van groep acht. Er lopen een paar docenten naar het podium en noemen wat namen op. Als ik mijn eigen naam hoor, gevolgd door drie namen van mijn vriendinnen, loop ik naar de gang waar mijn mentor op de klas staat te wachten. als de klas er compleet is moeten we haar volgen . We gaan naar een lokaal en daar moeten we in een kring gaan zitten. Ik zit naast een meisje die erg naar parfum ruikt en aan de andere kant naast mij zit mijn mentor. Ze staat op en zegt:' welkom in jullie nieuwe klas, ik ben mevrouw De Kup. Ik ben jullie mentor voor dit jaar en ook jullie teken docente'. Laten we beginnen met een voorstel ronde. 'Begin jij maar' zegt ze tegen mij. Urg wat haat ik het om als eerste te beginnen. Voorzichtig sta ik op en zeg:' eh hoi, ik ben Brianna en ik ben dertien jaar. Mijn hobby's zijn (stijl) dansen, voetballen en zingen'. Ik voelde me erg aangekeken en werd helemaal rood. Snel ging ik weer zitten. Toen de heel klas zich voorgesteld had was ik bang dat niemand me aardig zou vinden. Op het moment dat de bel ging, ging ik snel naar de kapstok om mijn jas te pakken. Toen ik bij de kapstok aankwam zag ik dat mijn jas op de grond lag. Een jongen uit mijn klas pakte mijn jas en gaf hem aan mij. 'Je bent bijzonder' zegt hij, daarna liep hij weg. Stom verbaast bleef ik staan. Uiteindelijk liep ik toch maar naar mijn fiets. Ik bleef maar denken aan die jongen. Omdat ik niet had opgelet tijdens de voorstelronde, weet ik niet hoe hij heet of hoe oud hij is. En dat zette me aan het denken, de hele zomer lang.....
omg jongens, ik ben dit nu 5 jaar later aan het herschrijven....... zoveel spelfouten
JE LEEST
First Year
RomanceBrianna gaat naar de eerste klas waar haar een hoop te wachten staat. Nieuwe leraren, nieuwe vrienden en een leuke jongen.