Het is vrijdag ochtend. Ik heb zin in school, hoe kan het ook niet dus ik haast snel mijn bed uit. mijn kleding had ik gister al uitgezocht, scheelt tijd haha. ik trek het snel aan en vlieg naar beneden. 'wat ben jij opgewekt vandaag' zegt mijn ma vanuit de woonkamer, Ik trek me er niks van aan en maak m'n ontbijt. ondertussen check ik nog een keer op roosterwijzigingen en eet mijn eten. na t eten zeg ik m'n ma gedag en vlieg naar school, ik fiets zo snel dat ik een auto bijna niet had gezien...oeps. Op school ren ik zo snel mogelijk naar mijn kluisje in de hoop Niek tegen te komen maar helaas, hij is er niet. Ik ben te vroeg voor mijn les dus ga maar naar de kantine, beetje spelletjes spelen op mijn telefoon. een half uur later loop ik mijn lokaal binnen en mijn hart maakt gelijk een sprongetje, hij is er! vlug ga ik naast hem zitten en geef hem een knuffel. De hele klas roept 'oeh' en we moeten allebei blozen. De lessen zijn erg saai dus Niek en ik praten de hele les, de leraar word er gek van en heeft ons al twee keer gewaarschuwd. dat word sowieso strafwerk. aan het einde van de les zegt de leraar 'dat was hem voor deze les, jullie huiswerk is de volgende woordjeslijst leren. Niek en Brianna mogen de lijst ook 8 keer overschrijven'. tnx leraar, alsof ik het nog niet druk genoeg heb. Alsnog knik ik en loop het lokaal uit. de dag gaat moeizaam voorbij, de lessen zijn niet te volgen en heb opeens handen vol aan strafwerk, totaal aan mezelf te danken maar dan nog.
Thuis had mijn moeder de thee al klaarstaan, heerlijk na een lange dag. We bespraken de dag en ging maar eens aan mijn gevangenisstraf... oh nee dat heet huiswerk. Rond 1 a 2 uur s'nachts was ik dan eindelijk klaar. Ik was gesloopt
JE LEEST
First Year
RomanceBrianna gaat naar de eerste klas waar haar een hoop te wachten staat. Nieuwe leraren, nieuwe vrienden en een leuke jongen.