Pov brianna.
Ik kan niet slapen, zit wat voor me uit te staren naar het lampje dat brand. Jordi slaapt wel. Gisteren was er iemand aan de deur voor pizza, ik heb een stukje gekregen. De pizza korier had een bekende stem maar ik kom het niet goed horen, het was erg ver weg. Er word op de deur geklopt, syb komt binnen voor een broodje. Hij maakt jordi ruw wakker en zegt tegen ons:'eet op!'. Ik eet het op alsof ik geen andere keuze heb. Syb loopt weg en de deur klapt dicht. Ik sta op en loop naar de deur, de deur is open en aan de andere kant zitten de sleutels. Als ik de sleutels gepakt heb, doe ik aan de binnenkant de deur op slot. Nu lijkt het net alsof de deur dicht zit maar wel aan de verkeerde kant. Ik hoor iemand de trap af lopen en doet de deurklink naar beneden. 'Linda lieverd, had je de sleutels niet in de deur gestopt?'. 'Ja, ik had ze in de deur gestopt hoezo?' 'ze zijn weg'. 'Hoe de hel kunnen ze weg zijn??, die kinderen zijn ons toch niet te slim af?'. 'Doe die deur open, nu!!!'. Ik kijk naar Jordi die knikt. Als ik de sleutel in het gat steek hoor ik Syb nog zeggen:'dat kleine mormel had de sleutels wel'. Met een opgeheven hoofd doe ik de deur open en ik word direct bij mijn keel gepakt. Uit angst zeg ik nog:'alstublieft ik wilde alleen maar even naar buiten'. 'Oh dus je wilt naar buiten??, nou ik zet je in een andere kamer neer en dan kan je naar buiten kijken!'. Hij sleurt me mee aan mijn arm, ondertussen hoor ik Jordi piepen, als ze maar niks ergs met hem doen, dit is mijn fout.
Ik word een kamer ingesmeten en vanuit daar kan ik naar buiten kijken, maar de deur zit wel op slot. Het is een veel luxere kamer, er is een badkamer, een lekker groot bed, een kleding kast met kleren. Aan de muur zit een knopje, ik druk vol op het knopje en Linda komt binnen gestormd. 'Waarom drukte jij op het knopje?!'. 'Euh.... Sorry mevrouw ik wilde weten waar voor het is en waarom er kleren in de kast hangen'. 'Die kleren hangen in de kast omdat je niet de hele tijd dezelfde kleren kan dragen'. 'Zijn ze allemaal voor mij??' 'als je ze past snotneus'. Met die woorden verlaat ze de kamer weer en ben ik alleen.
Pov nanouk
Ik stap op mijn fiets en rijd naar Niek. Onderweg kom ik Simon tegen. 'Heyy'. Zegt hij vol enthousiast. 'Heyy, waarom zo vrolijk?'. 'Dat kan ik nog niet zeggen'. 'Hoezo niet?' 'ik vertel het je later oke?'
Wat een rare maar leuke gast is die Simon. Wacht wat zei ik nou net?? Leuke gast, oh Nanouk zeg niet dat je verlieft op hem begint te worden.
Ik zet de gedachte van mij af en rijd door.Als we bij het huis van niet staan, drukt Simon op de bel. De deur gaat open en we kunnen naar binnen. 'Alleen nog wachten op Robbie'. 'dat kan nog heel lang gaan duren'. Ik bemoei me er verder niet mee.
Als na tien minuten eindelijk de bel gaat, staat Robbie voor de deur. 'Sorry dat ik zo laat ben, maar ik moest nog douchen.
'Geeft niet, ga maar zitten'. 'Hoe gaan we Brianna terug krijgen?' vraag ik onzeker. 'Nou ik had al een idee alleen weet ik niet of jullie het goed vinden, maar zullen we het operatie vind brianna noemen?'. 'Ja, leuke naam'. Ugh als het weer een van die badboy operaties is dan hoeft het van mij niet.
Na een half uur hebben we nog steeds niks op het ene idee van niet na, maar dat is erg gevaarlijk.Pov simon
We zitten hier al een tijdje en we hebben nog steeds geen goed idee. Als ik naar Nanouk kijk, word ze elke keer rood. Zou ze mij ook leuk vinden?. Ik durf het haar niet te vertellen, want straks vind ze mij niet leuk. Als we straks naar huis gaan ga ik het haar zeggen.
Het is nu tien uur en we gaan naar huis. Als Nanouk en ik opstappen vraag ik' vind je mij leuk?' oh stomkop je vraagt het haar toch niet luid en duidelijk!. 'Euh..... Ja' zegt ze bijna onverstaanbaar. omggg......'Lieve nanouk, wil je mijn vriendin zijn?' 'ja heel graag' antwoord ze blij. aahhhhh yess ze is mijn vriendinnetje!
Hii, vergeten jullie niet te stemmen als jullie het leuk vinden?.
Reageren mag altijd!.XX
JE LEEST
First Year
RomanceBrianna gaat naar de eerste klas waar haar een hoop te wachten staat. Nieuwe leraren, nieuwe vrienden en een leuke jongen.