02

734 10 1
                                    

Jag satt i mitt rum och läste en bok när en kille plötsligt störtade in i mitt rum och drog med mig ut.

- Skynda! Polisen är snart här. Vi måste vidare.

Jag stannade upp en sekund. Killen tveka men fortsatte sedan dra med mig. Han drog in mig i en svart skåpbil sen blev allt svart..

Jag vaknade av att en tjej skakade mig.

- Hallå? Heather! Vakna!

Jag öppnade ögonen. Jag befann mig i ett mörkt rum. Det var skit kallt. Ughh..

- Heather!
- Va?
- Hej! Jag heter Isa.
- H.. hej.

Hon log vänligt mot mig. Hade hon också blivit kidnappad?

- Dom släpper nog snart ut oss. Jag råkade göra en sak.. dom blev lite arga. Och eftersom jag ska ta hand om dig så fick du följa med. Men dom ville nog inte riktigt det. Började hon.

- Vad hände igår egentligen? Frågade jag.

- Igår? Heather du har vart borta i 1 vecka. Dom har tagit dig till sjukhus o allt. Sa hon och log.

Va? Hade jag varit borta i 1 vecka? Helt sjukt.

- Huu..

Mer hann jag inte förens dörren slogs upp och 2 killar kom in. Dom tog tag i mig och Isa och drog ut oss. När vi kom till vardagsrummet satt alla killarna där.

- Heather.. du har vaknat. Sa Cameron. Han log.

Jag nicka. Isa gick och satte sig i en fotölj och jag satte mig bredvid henne.

- Vi måste dra vidare nu..

Det var det sista jag hörde innan jag hade en säck på huvudet. Jag sucka. F'ck..

Jag slängdes in i en skåpbil och någon tog av mig säcken på huvudet. Jag kollade upp. Isa.

- Mhm.. snälla killar? Sa jag och sucka.
- Förlåt.. men dom har aldrig gjort såhär. Sa hon besviket.

Efter ca 5 timmar. ( ja jag räkna )
Då öppnas dörren och där står en kille i ca 25 år åldern med kostym. Jag ser att vi är vid ett hotell med massa pubbar, casinon och sånt.
Han flinar och visar oss in i hotellet. Där står en annan man med kostym.

- Välkommen till Las Vegas Girls säger han och flinar.

Badboys Isn't My TypeWhere stories live. Discover now