08

701 15 6
                                    

Jag vaknar av Cameron som plaserar små lätta kyssar i min nacke. Han ger aldrig upp!

"Cameron.. Jag är trött" stönar jag.
"Du lova mig.. Kom igen jag vet att du vill Hea"
"Nej! Inte nu" svarar jag.

Han vänder mig och sätter dig över mig och börjar kittla mig.

"Camron.. S..sluta!" Fnissar jag.

Han slutar och kysser mig passionerat. Och in kommer Taylor och Isa. Omg.
Taylor har massa sugmärken på halsen och på hans magrutor.

"Någon fick till det?" Fnissar jag.

Isa rodnar.. Taylor flinar.

"Ni då?" Frågar Taylor

Cameron tittar på mig och ler. Vi båda fnissar och Cameron flinar mot dom.

"Jaa" fnissar jag.

Jag och Isa går ner till köket för att göra frukost och där sitter alla andra killar i soffan och spelar spel.
Taylor och Cameron kommer ner och hänger med dom andra. Jag och Isa bestämmer oss för att göra en riktigt stor frukost.

Isa's perspektiv

Jag och Hea står i köket och fixar frukost, vi dukar fint och lägger fram allt.

"Frukost!" Ropar jag och alla kommer stormar in och sätter sig på stolar. Taylor sätter sig bredvid mig, jag börjar faktiskt gilla honom.
Han är ju snygg o så, men han är även sjukt snäll och omtänksam.

När alla ätit klart går några killar ut till poolen, jag och Hea sätter oss i soffan och ser på Victoria Secret Fashion Show. Taylor kommer in och fastnar på en tjej som kommer in, han dreglar ju typ.

"Äckel.." Mumlar jag.

Jag tror han märker det, för han tittar på mig och går fram till mig.

"Den hade vart så fin på dig babe" säger han och kysser mig. Sedan försvinner han.

Det plingar på dörren och ett brev kommer in, jag öppnar det och blir överlycklig!

"Iiiiiiiiihhh" skriker jag ut.

Heather's perspektiv

Jag hör Isa skrika över typ hela huset, jag rusar mot henne och där står hon och hoppar. Hon är verkligen glad.

"OMG! Hea vi är inbjudna till kungens dotters bal!!!!!"

Vänta va? Kungen? OMFG.. Den kungen??
Ska jag gå på en bal fullt med massa ungdomar
på kungens dotters bal? Nej..

"Va?" Är det enda jag får ur mig.

Hon rusar ut till killarna och visar dom brevet, jag kommer efter och ser killarna stå och le.
Cameron kommer fram till mig, han kysser mig passionerat.

"Så Heather? Vill du gå på balen med mig?" Frågar han.

Jag fnissar. Sedan nickar jag. Jag kramar om honom.

"Vi måste ju fixa balklänningar!" Ropar Isa ut.

Jag skrattar för mig själv och följer med Isa upp till hennes och Taylors rum.

~~~~~~~~~~
Gokväll kära läsare. Vad tyckte du om detta kapitel? Jag vill gärna veta och jag ska ändra något. Men du kanske är som jag att om du är fast i boken så vill du bara ha nästa kapitel framför dig så du skiter i att läsa här, sån är jag 😂⚜

Xoxo❤️ | Alice |

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 07, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Badboys Isn't My TypeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora