Jag och Isa stod och dansade på dansgolvet.
På något sätt kände jag mig fri, men det var jag ju inte. Cameron och dom andra hade sagt att min pappa var här. Helst vill jag inte se honom, den jävla idioten. Jag kände ett par varma händer runt min midja, jag tittar bak. Cameron.
"Dags att leta upp pappis" sa han och kysste mig lätt i nacken.
Jag nicka. Dom hade sagt att jag skulle gå upp till övervåningen och gå in till rummet han va i.
Jag gjorde en ledsam min till Isa och hon mima "Lycka till". Jag gick upp och öppnade första dörr jag såg. Och som dom berättat, där satt Pappa med sin "livvakter".
"Heather älskling. Vad gör du här?" Sa han och flina.
"Jävla äckel.. Vad gör du här?" Svara jag
"Tror du inte att jag vet varför du är här? Dina små vänner ska jag ta hand om. Och vi åker hem igen eller hur?" Sa han.Jag backade, men när jag kände väggen stannade jag till. Kommer dom inte snart? Eller hade dom tänkt lämna mig? Jag kände på dörren.. Den var låst. Pappa reste sig och gick emot mig. Jag började banka på dörren och skrek på hjälp. Pappa tog tag i mig och stack mig med något vasst i magen. Sedan blev allt svart.
CAMERON's perspektiv
Jag stod vid trappan och väntade på att alla skulle komma. Heather hade redan gått upp, jag var lite orolig. Men hon ska nog klara sig.
Precis när alla kommit hör jag ett skrik, det är Heathers. Jag hinner inte ens tänka innan jag rusar upp för trappan rycker i första dörr jag ser och dör ligger Heather helt livlös. Det rinner blod från hennes mage. Hon andas inte? Lever hon? Isa tränger sig förbi mig och springer fram till Heather.
"Heather!! Vakna snälla snälla!!!" Skriker hon och skakar på henne.
Jag springer fram jag med och tar henne i min famn. Jag försöker få liv i henne. Det är hopplöst. Jag hör på långt avstånd ambulanssyrener. Är det redan försent?••••••••••••
Ooooooo! Vad kommer hända??
Det får du se i nästa kapitel!! Xoxo ❤️❤️
YOU ARE READING
Badboys Isn't My Type
FanfictionHeather är 17 år gammal och påväg hem från en fest när hennes liv vänds upp och ner. Hon blir kidnappad. Deras uppgift är egentligen att döda henne. Men efter ett tag.. vad händer när hon börjar bli bra vänner med alla i gänget. Och när hon får käns...