**Yazı Facebook'taki Teen Wolf/Genç Kurt adlı sayfadan alıntıdır.
2 Nisan ve 9 Nisan'da Perth/Adelaide'de gerçekleşen iki panelden tüm toplu notlar burada!
**Daniel Sharman'ın paneli biter bitmez tüm resimleri ve panel notlarını da bulabileceksiniz.
2 NİSAN:
-Cody, 6A'da büyük ihtimalle olmayacağını, 6B'de Theo'nun tekrar geri döneceğini belirtmiş.
-Cody'nin söylediğine göre, yazarlarla konuşmuş ve Malia'yla Theo'nun daha fazla sahnesinin olduğunu belirtmiş.
-Cody, Malia ve Theo arasındaki etkileşimi çok sevdiğini, ikisini seks yaparken hayal edemediğini belirtmiş ve hayranlar kahkaha atmaya başlamış.
-Max, seti arada sırada ziyarete gidiyormuş ve ekiple hala iletişimi kesmediğini belirtmiş. Şu an ise 5B'yi bitirmek üzereymiş.
-Max ve Cody, 5A'nın 5B'ye oranla daha aksiyon dolu olduğunu düşünüyormuş.
-Cody'e 6. sezon hakkında bir ipucu söylemesi sorulduğunda, Cody herhangi bir şey bilmediğini ama bu sefer tamamen orjinal bir mitoloji işleneceğini söylemiş.
-Max, orjinal bir mitoloji işleneceğini duyduğunda eve gider gitmez 5B'yi bitireceğini ve sabırsızlıkla yeni sezonu başlayacağını söylemiş.
-Max, Lydia ve Malia'nın Parrish ve Stiles'ı bırakıp çıkmasını istiyormuş.
-Max'in söylediğine göre, Holland 6A ve 6B'de de aynı 5B'nin sonlarındaki gibi pantolon giymek istediğini, daha rahat ettiğini ve topuklulara biraz ara vermek istediğini belirtmiş.
-Cody'e göre; Scott oldukça güçlü fakat kullanmasını tam anlamıyla bilmiyor. Kendisine akıl danışmanlığı yapacak birine ihtiyacı var.
-Cody, Stiles'ın Nogitsune halini görmek istediğini, 3B'yi hayranlıkla izlediğini ve Theo&Nogitsune Stiles arasında bir kavga sahnesi görmek istediğini belirtmiş.
-Max'e göre Kate'in diziye geri dönmesi gerekiyormuş, konunun yarım kaldığını düşünüyor.
-Max, henüz 5x18'e gelmemiş bu yüzden hayranların Marie-Jeanne hakkında konuştuklarını anlamamış.
-Cody, Allison'ın diziye geri gelmesi gerektiğini söylemiş. Crystal ile gündelik hayatlarında görüştüğünü, harika bir insan olduğunu ve onu sevdiğini söylemiş.
-Max, dizideki kadın birlikteliğini ve kadınların güçlerinin bu kadar ön planda olmasına bayılıyormuş. Özellikle bu sezon Kira favorisi.
-Max, Parrish ve Lydia arasındaki sahnelerden hoşlanmadığını ve genelde o sahneleri atladığını belirtmiş ve hayranlar kahkaha atmaya başlamışlar. Max ise ciddi kalmaya çalışıyormuş ama o da aniden gülmeye başlamış.
9 NİSAN:
-Charlie, şu an bir birlikteliği olmadığını ama sosyal medya üzerinden gay olduğunu açıkladığından beri harika tepkiler aldığını, teşekkür ettiğini söylemiş. Yüz ifadesinden çok mutlu olduğunu söylüyorlar.
-Max, kardeşinin eşcinsel olduğunu uzun zamandır biliyormuş ve bunu çok olumlu karşıladığını, hatta her zaman açıklaması gerektiğini söylemiş ama kararı kendisine bırakmış, sonunda açıkladığında ise kendini ilk tebrik eden insanlardan olduğunu söylüyor.
-Cody, Meredith karakterini 5B'de çok sevdiğini, 6. sezonda tekrar görmek istediğini söylüyor. Lydia ile olan işbirliği çok hoşuna gitmiş.
-Cody'nin söylediğine göre, Kira ve Theo'nun 5A & 5B olmak üzere daha fazla sahnesi vardı fakat silindi.
-Cody'nin tek bildiği şey; 6. sezonda özellikle Lydia, Scott&Stiles arkadaşlığı ve Malia'nın yeni hikayesi üzerine odaklanılacak.
-Max ve Charlie'ye göre en iyi sezon 3B'ydi.
-Max ve Charlie, Jennifer ile olan dövüş sahnelerine bayılıyormuş. Özellikle de arkada çalan Korn'un müziğine tapıyorlarmış.
-Panel çok kısa sürmüş, Charlie rahatsız olduğu için fanlarda uzatmak istememiş bu yüzden ancak bu kadar not edinebildik.
Devam edecek...