**Bu bölümde, belirli yerlerden topladığım spoilerlar ve bilgiler yazacağım.
= 6. sezonda işlenecek mitoloji tamamen Jeff'in kafasındaki kurgudan çıkardığı, kendine ait bir mitoloji olacak. Bu yüzden ne bu sezonun kötüleri hakkında ya da sezonun ana konusu hakkında kesin bir açıklama yapılmıyor.
= Hayranlar, Derek'in gelişinin ortalığı yıkacağını söylüyor.
= Holland, Stiles ve Lydia'yı ruh eşi olarak görüyormuş.
= Arden 6.sezonda olmayacağını açıkladı.
= Tyler Dylan'ın sağlık durumu ile ilgili açıklama yaptı;
"O iyi. Onu seviyorum. O biraz korkuyor ve burada olmaktan gerçekten endişeli. Yani o oldukça uzun bir süre harap oldu ama şuan iyi, o yüzden evine dönebilir."
= "Posey'in karavanının tuvaletine çok gerçekçi bir kadın bedeni koyduk. Vücudu kanlarla kaplıydı ve onu koyup, karavanın arkasına saklandık. Tyler bedeni görünce benim attıklarımdan çok daha büyük çığlıklar attı ve o gün boyunca bizimle konuşmadı." -Holland Roden
= Dylan ile ilgili!
= James Dashner; Dylan'ın iyi olduğunu, konuşup şakalar yaptığını ve tüm ilgiden dolayı memnun kaldığını belirttiğini söyledi.
= Dylan O'Brien'ın rahatsızlığı nedeniyle Teen Wolf Eylül ayında başlayacak.
= Spoiler ve Bilgiler!
= Lydia, 1. Sezonda Peter onu lakros sahasında ısırdığında onu asıl kurtaranın Stiles olduğunu öğrenecek!
= Holland, daha fazla Malia & Lydia sahnesi görmek istiyormuş. Onların dostluklarının çok güzel olduğunu düşünüyor.
= Dizinin en kötü karekterlerinden olmasına rağmen çoğu Wolfian Nogitsune'yi çok havalı buluyor ve geri dönmesini istiyor.
= 6. sezonda Stiles, Lydia ve Malia arasında seçim yapmak zorunda kalacak.
= Hayranlar, Teen Wolf setine gelerek, 6x1'de Stydia'nın öpüşme sahnesi olduğunu söylüyor.
= 6. sezonun hayaletlerle alakalı olacağı söyleniyor.
= 6. Sezon jeneriği değişiyor!
Tyler Posey: Aynı.
Dylan O'Brien: Bir dedektif olarak.
Holland Roden: Yeni bir çığlıkla.
Shelley Hennig: Çakal olarak.
Arden Cho: Kaldırıldı.
Dylan Sprayberry: Aynı ama efekt değişecek.
Nazi kurtadam: Parmaklarla, yüzü yok.
Victoria Morales: Gözleri farklı renkte ve Liam'ı öpüyor. Bir nevi Scira açılışı.
Ryan Kelley: Nemeton'un üzerinde oturmuş ve ateşli bir formda.
= Spoiler ve Bilgiler!
=3 aylık bir zaman atlaması olacak.
=Malia'nın komik sahneleri olacak.
= 6. sezonda hafızanın çok önemli bir yeri var.
= Yeni yazarımız, Malia'nın biseksüellik gibi bir durumunun söz konusu olup olmadığını soran hayranlardan birine, "Göreceğiz." şeklinde cevap verdi.