Bir önceki bölümde bu bölümü yapacağımı söyledim vee sizler için -tamam belki birazcıkta kendim için- panelden topladığım notları, fotoğrafları bu bölümde sizlerle paylaşacağım. Hadi panele başlayalım! 😏
Not: Kimisi Crystal Reed sayfasından, kimisi Holland Roden sayfasından alındığı için çoğunluk onları barındırabilir. Oradan buradan topladım işte. 😂
25-26 HAZİRAN PANELLERİ
NOTLAR;
• Bir hayran Holland ile konuşup, onunla sohbet etmiş ve konuştuğu anı özet geçmiş;
Holland onlara "Ne hakkında bir şey bilmek istiyorsunuz?" diye sormuş. Hayranlar "Stydia." demiş. Holland'da "Ah, konuşamayacağım tek şey." demiş ve hayranlarda " Hadi ama bize birkaç bilgi söyle!" Demişler. Holland'ın söylediği bilgiler şöyle;
- 6. sezon Stiles ve Lydia'nın ilişkisine ve Stiles'a odaklı olduğunu söylemiş.
- Bu sezon artık Lydia, Stiles'a yardım edecek.
Holland Hakkında Olanlar;
• Holland gittiği yerlerden hatıra olarak magnet aldığını söylemiş.
• Holland köpeğini bazen Ian'ın evine götürüyormuş ve Ian hep "Oh. İyiyim, sanırım." modunda oluyormuş.
• Hayranlar ekibin eski günlerdeki gibi hala yakın olduklarını, bunun değişmemiş olduğunu gördüklerini söylüyorlar.
• Holland'a göre Lydia'nın şarkısı American Woman'mış.
• Holland, elinde olsa siyah veya koyu saçlı olmak istermiş.
• Hayranlar, Ian ve Holland'ın dostluklarını çok seviyormuş.
• Holland'ın en sevdiği korku filmi "The Birds (Kuşlar.)"
• Holland, Crystal'a köpeği hakkında bir hayalet hikayesi anlatmak istiyormuş. Görünüşe göre onun evinde hep perili köşelerde havlıyormuş.
• Holland iki farklı TV dizisinin pilot bölümlerini yazmakla uğraşıyormuş.
• Holland:"Tozluk giyiyorum, artık siz düşünün." diye şaka yapmış.
• Holland köpeği hakkında konuşmuş.
• Holland kel olup sakal bırakmak istermiş.
• Holland vücudunu Mystique gibi boyamak istermiş..
• Holland'ın gördüğü en iyi panel buymuş.
• Holland Crystal'ın evine "yuvam" demiş.
• Holland'a göre Stiles ve Lydia arasında bahsedilmemiş bir bağlantı ve güzel bir enerji var.
• Holland, araba sahnelerini seviyormuş.
• Holland, Lydia ve Stiles'ın şakalaştığı sahneleri seviyormuş. (Ex. 4x1)
• Holland, şempanzeleri seviyormuş.
• Holland, Stydia hakkında;
"Lydia ve Stiles'ın yakın ilişkileri, Lydia'nın Stiles'ı kim olduğunu bilmemesinden bu yana gelişti."
• Holland, biriyle çıkmanın asla çocukken düşündüğünüz gibi olmadığını söylemiş.
• Holland, tekrar Stiles ve Lydia'nın bir madalyonun iki yüzü olduğunu ve bunun onları iyi bir ikili haline getirdiğini söylemiş.
• Holland, Stiles ve Lydia'nın yakınlaştığını ama ne derece yakınlaştıklarını söyleyemeyeceğini söylemiş.
• Holland; "Eğer yeteri kadar Lydia ile takılırsanız, ona dönüşüyorsunuz."