vanilla kitten|smut|

14.8K 214 345
                                    

Michael

Luke (erkek arkadaşım) dışarıdayken oturmuş Ash ve Cal ile konuşuyordum, ve bir şekilde sohbetimiz müzik hakkındayken seks yaşamımıza dönmüştü, ve size söyleyeyim, onların bu saçmalık hakkında konuşmalarını dinleyecek havada değildim.

"Peki sen Michael? Luke yatakta nasıl?" Calum kaşlarını yükselterek sordu ve her iki çocukta bana beklentiyle bakarken eğildi.

Sadece "İyi" dedim. "Oh hadi ama" Ashton inledi.

"KLİİİŞEEEEE" Calum yüksek sesle söyledi. Ash "Bize bütün detayları anlat Mike." dedi

"Konuşacak pek bir şey yok tamam? Luke seks konusu olunca oldukça vanilya." dedim.

"Hiç denemek istedin mi... herhangi bir şey?" Calum sordu, lanet olsun bu çocuk meraklı... daha sonra ne bekliyordum ki? O Calum.

"Evet tamam mı? Ama Luke çok inatçı ve nedense denerken rahatsız?" sordum.

Ashton'un ağzı 'o' şeklini alacak şekilde oluştu ve Calum gülmemeye çalışıyor gibi görünüyordu, ikisinin görüşü ne olursa olsun ya da daha iyisi, kimse, arkamda HAYIR. Bana söyleme. Lanet olası bana söyleme. Bilmek istemiyorum.

Evet
Bu Luke
Siktir

Orada bana dik dik bakarak durdu, ama hızlı bir şekilde arkamı döndüm, Calum ve Ashton'a baktım, gözlerimle yardım için yalvardım, ama yardım etmek yerine kalkıp gittiler.

Luke'un bakışlarının kafamı deldiğini hissettim ve açıkçası, bu bana baş ağrısı veriyordu. Bana patlaması için bekledim, bana aptal olduğumu söyle ve tüm öfkeni kanepede sarılıp bira içene kadar kus. Ama hiç gelmedi.

Hayır. Bunun yerine (çok beklenmedik bir şekilde ekleyebilir miyim) arkamdan geldi ve kulağıma fısıldadı "İnatçı he?" alçakgönüllülükle sordu. "Vanilya?"

"Luke ben-" devam etmeden önce, kanepenin arkadasından atladı ve bacaklarını aralayarak üstüme oturdu. Kalçasıyla benimkini ezmeye başladı ve tamamen düşünce zincirimi kaybettim.

"Hıımm yeni şeyler mi denemek istiyorsun? Yeni şeyler deneyebiliriz. Aslında mükemmel bir zaman için sakladığım bir şey var, ve bence şimdi işe yarar." söyledi ve beni alarak odamıza taşıdı.

Nutkum tutuldu, ne söyleyeceğimden emin değildim, ya da bir şey desem bile, nefesim gitmişti ve düşünceler zihnimde bulanıktı, her zamankinden daha sert, daha hızlı yapıyordu.

Yatağın üzerine yavaşça atıldım Luke tekrar üzerime oturdu, ve bana karşı kalçalarını sürtmeye devam etti. Ben daha ne olduğunu anlamadan yatak başlığına kelepçelenmiştim. Bunları hangi sikimden almıştı?

Bana tırmandı ve dudaklarımı dürtttü.

"Luke ne yapıyorsun?" sızlandım. "Sana söyledim mükemmel bir şeye sahibim, sadece bekle, sabır Mikey." dedi ve banyoya gitti.

Birkaç dakika geçti ve sonunda geri geldi, ve size söyleyeyim, pantolonuma tam oracıkta boşalabilirdim. Bu Luke'tu, benim küçük masum Lukey'im seksi kedi kostümünde "Siktir" fısıldadım.

"Ne düşünüyorsun bebeğim, beğendin mi?" sordu, kalçalarını sallarken kedi kulaklarını sabitledi. Yutkundum ve hızlı bir şekilde başımı salladım. Yatağın kenarını bana göstermeden önce bana doğru yürüdü ve kelepçeleri açtı, gözlerinin içinde şeytanca bir kıvılcım vardı, bu beni neredeyse korkuttu, ama ona güvendim. Yatağın kenarına gittim ve orada oturduğum gibi arkamdan ellerimi kelepçeledi ve bunun olmasına neden izin verdim? Genellikle kontrol etmeyi seviyorum.

Ah Luke kedi kostümü içindeyken kimi kandırıyorum? O lanet şeyin içindeyken bana neredeyse bana herhangi bir şey yapmasına izin veririm.

"Şimdi bebeğim sana çok güzel bir dans verirken kediciğin için öyle kalmanı istiyorum." dedi ve kalkıp müzik setine doğru yürüdü, telefonunu taktı ve bir şarkı açtı. Ne yazık ki ezbere biliyordum ben. Christina Aguilera'dan 'Pis Yaramaz Çocuk'.

Bunun mümkün olduğunu bile bilemeyeceğim bir şekilde kalçalarını hareket ettirmeye başladı ve sonu olmayan bir şekilde beni tahrik etti. Önümde yavaşça dizlerinin üzerine çöktü ve ona ihtiyacım olan yerin hemen yanında, uyluklarıma masaj yapmaya başladı.

"Kedicik lütfen" inledim.

"Sabır babacık, kedicik sana zevk vermek için döndü." dedi ve neredeyse babacık adında öldüm.

Başımı salladım ve eşofmanımı çekmeye başladı, tanrım bugün pantolon yerine bunları giydiğim için teşekkür ederim. Kabaca baksırlarımı saklayarak başladı ve bana masumca baktı.

"Lütfen kedicik." inledim ve sonunda kapalı baksırımı çıkardı ve sertliğimin ucunu ağzına alıp emmeye başlamadan önce hemen çekmeye başladı.

"Tanrım lütfen devam et kedicik." dedim ve kelepçelere karşı mücadele ettim. "Babacık kıpırdanma yoksa dururum ve seni burada bırakırım." dedi hemen hareketsiz kaldım. Tüm sertliğimi ağzına almaya devam etti, ve neredeyse ağlıyordum, ağzına çaresizce ıkındım.

"Kedicik... ben... gel-" dedim ve çekip çıkardı, ve bunun olacağını tahmin etmeliydim gerçi, bu beni biraz kızdırdı.

Geri yatağa beni itti ve hemen üzerime atladı, boynuma yumuşak öpücükler bırakarak üzerimde ellerini gezdirdi.

"Kedicik lütfen dayanamıyorum." inledim ve sonunda bir şey yapmaya başladı.

"Kedicik şimdi seni sürecek tamam babacık?" alçakgönüllülükle söyledi.

"Evet bebeğim bunu yap, iyi bir kedicik gibi babacığı sür."

O kostümüyle birlikte tangasını da çıkardı, (ow bunu nasıl giyebiliyor ki?), bu penisini serbest bıraktı. Tepeme çıktı ve neredeyse üzerime düştü.

Ara sıra kalçalarını çizerek aşağı yukarı zıplamaya başladı, tanrım hiç bu kadar iyi hissetmemiştim berbat durumdaydım, Luke'un adını bağırdım ve inledim.

"Mm babacık geleceğim." dedi "Benimle gel."

Başımı salladım ve geri sayımı bitiremeden bile içine patladım, başımı geriye atmış, gözlerim sımsıkı kapalı yüksek sesle çığlık attım, ama bu hiç sorun değildi çünkü geri sayım için son vermedi.

Kapalı gözlerimi açtım ve ona baktım, lanet olası derece iyi görünüyordu, kafasını geri atmıştı, kedi kulakları neredeyse düşmüştü ve ateş edercesine fışkırarak geliyordu, siyah kostümüne beyaz çizgiler isabet etmişti, leke yapmıştı, ama kesinlikle rahatsız değildi ve kahretsin bende değildim. İkimizde aşağı geldiğimizde kelepçeyi çözdü.

"Sana vanilya dediğim için üzgünüm." hızlı hızlı soludum. "Sorun değil, sonunda bu kostümü kullanmak için bir bahanem oldu" dedi ve ikimizde nefes nefese güldük.

Sesler duymadan önce birkaç saniye boyunca rahat bir sessizlik oldu. "Kaydır o koca kıçını Calum. Dinlemeye çalışıyorum." Ashton'un sesi mırıldandı. "Hayır sen kay, bu benim fikrimdi." Calum geri fısıldadı.

Kalkmadan önce Luke ve ben birbirimize baktık (çevremize çarşaf sardık, çünkü Calum'un ne yapacağını sadece tanrı bilir).

Kapıya doğru yürüdük, kapıyı açınca iki aptal odanın içerisine yuvarlandı. Luke ile ikimiz gülerken Ashton bunun iyi bir fikir olmadığını bildiği hakkında bir şeyler mırıldandı, ve Calum onunla tartıştı.

Luke "sürünün" derken ikimiz gülmeye devam ettik.

...

Bölüm yazarı; mukeskitty /muke imagines adlı wattpad kitabından.      

muke imagines |fluff&smut|Where stories live. Discover now