başa bela olmak

288 9 0
                                    

Multimedya'da kumsal ve Deniz var

Saat 2.30 doğru ilerlerken biz hala içiyorduk biraz fazla içmiş olmalıyım ki sarhoş olmuşum ve herkes hakında saçma şeyler söylemeye başladım öncelikle denize " sen çok acımasız ve ukalasın herşeyi kendi isteğine göre yapıyorsun ve kimseyi düşünmüyorsun hep ben hep ben diyorsun hiç düşünmüyorsun o üzülürümü onun ailesinde sorunlar varmı bu söz onun canını yakarımı diye düşün benim babam ben daha annemin karnındayken beni bırakıp gitmiş ben hayatımda hiç baba diyemedim babam saçlarımı taramadı beni hiç lunaparka götürmedi ben hiç baba şefkati görmedim hissetmedim benim annem hem anne hem baba oldu bana" dedim deniz biraz durduktan sonra " sanki benim babam var benim de babam yok bende baba şefkati nedir bilmem bende hiç baba demedim ama seni de hiç anlamadım şu anda sahroşsun onun için sana birşey demiyorum " dedi. Saat 3'e doğru ilerlerken deniz beni eve bırakıyordu bende denize durmadan ona sarılıp duruyordum onun o büyüleyici kokusunu içime çekiyordum gelmiş olmalıyız ki araba durdu bacaklarım da bi soğukluk hissettim deniz beni kucağına almış olmalıdı ben de ona sarılmaya başladım ve yanaklarını öpmeye çalıştım. Kapıyı annem açmış olmalıdı ki bağırmaya başladı. Deniz anneme olayları anlatarak beni odama çıkardı ve duş almam için banyoya götürdü ve soğuk suyu açıp beni kucağına aldı ve suyun altına girdi. Duştan çıkınca annem geceliklerimi giydirdi ve yatağıma yatırdı. Deniz gitmiş olmalıydı çünkü ışıklar kapalı ve kapı açık değildi. Sabah başım ağrıyacak kalktım ve bugün okul vardı. Biraz yatakta oturduktan sonra tuvalete gidip rutin işlerimi hallettim ve dolabın karşısına geçip ne giyeceğime karar verdim kısa renkli bi etek ve beyaz bi bluz giydim sade bi babet giyip evden çıktım. Okula gittiğim de ders çoktan başlamıştı. İçeriye girdiğinde hoca da olan gözler bana döndü ama ben sadece deniz gelmişmi diye baktım deniz gelmişti. Birden kızarmaya başladım hoca " kumsal yerine geçmeyi düşünmüyormusun " dedi bende hemen yerime geçecekken sıramın dolu olduğunu gördüm ve hoca Deniz'in yanına geçmemi söyledi. Bende Deniz'in yanına geçtim. Hoca derse başladı başım ağrıdığı için hiç hocayı dinlemedim be başımı sıraya koyup dinlenmeye çalıştım birden saçlarımın arasında bir el hissettim kafamı kaldırmaya dahi istemiyordum yani kaldırmaya gücüm yetmiyordu bende bakma gereği duymadım birden kulağıma " hoşuna mı gitti utangaç Kız " dedi bu deniz olmalıydı. Kafamı kaldırıp bakınca deniz olduğunu gördüm ve geri kafamı sıraya koydum. Tam gözlerimi kapatacaktım ki belimde bir el hissettim ve o el deniz 'im eliydi aniden kafamı kaldırdım ve denize bakmaya başladım o bana göz kırptı ben de hemen elini belimden çekmeye çalıştım zorlansamda elini kendi çekti. Zil çalınca sıradan kalkmadım birden denizin bana " sen iyimisin gerçekten hiç iyi görünmüyorsun" dedi bende kafamı kaldırıp ona " seni ilgilendirmez " dedim sırıtarak " dün başıma bela oldun ama utangaç Kız " dedi sinirle " baş belası sensin utangaç Kız da sensin" dedim ne yani ben ona kız mı dedim şimdi inanmıyorum gerçekten şu anda ne dese haklı. Sadece kolumdan kendine doğru çekerek "ateşle oynama kumsal yoksa hiç iyi olmaz" dedi bende Önemsemez bir şekilde gülüp sırama oturdum. Bugün hep deniz kalasının yanında oturmam gerek çünkü hoca yerleri değiştirmiş ve beni de deniz'in yanına oturturmuş.

Utangaç KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin