beni hep bu çocuk mu kurtarmak zorunda

235 8 0
                                    

Ders bitmişti eve sahilden yürüyerek gitmeye karar verdim. Sahile geldiğimde bankların birine oturdum kulaklığımı kulağıma takıp biraz müzik dinlemeye başladım. Yaklaşık bi yarım saat geçtikten sonra kulaklığımın kulağımdan çıkarıldığını hissettim arkamı döndüğümde tanımadığın bazı çocuklar vardı çocuk dediğim de on yedi on sekiz yaşlarında genç çocuklardı. Bana ellerindeki bıçağı uzatarak tehdit etmeye başladılar savunmasız bir şekilde ağlamaya başladım. Ne kadar korksam da belli etmemeye çalıştım ama nafile gözlerimden yaşlar yavaş yavaş akmaya başladı. Tam bıçak boğazıma getirmişti. Birden bağırmaya başladılar ne olduğunu anlamadan banka oturup hıçkırarak ağlamaya başladım. Deniz gelmişti yanıma oturup beni sakinleştirmeye çalışırken ben ona sarılıp ağlamaya başladım oda bana sarıldığında vücutlarımız birleşmişti. Daha sonra deniz " kumsal iymisin bu saatte burda ne işin var ya ben burdan geçmemiş olsaydım ya sanadır şey olsaydı annen ne yapardı" dedi onun sözlerinin üzerine ağlamam daha çoğalmaya başladı ve ben Deniz'e " sadece biraz yanlız kalmak istedim gerçekten hayatım şu anda çok karışık hiç birşey istediğim gibi olmuyor hem yenilen taraf ben oluyorum artık bu hayattan bıktım" dedim deniz bana daha sıkı sarılmaya başladı. Biraz daha bankta oturduktan sonra bana " seni eve götürmemi istermisin" dedi bende sadece kafamı sallamakla yetindim arabasına kadar beni kucağında götürdü arabasına gelince beni ön koltuğa oturtturdu ve emniyet kemerini taktı kafasını bana çevirince büyüleyici kokusunu içime çektim deniz de şoför koltuğuna geçti arabayı çalıştırdıktan sonra hızla evin önünde durdu ve beni indirdi kapıya kadar götürdü. Annem evde olmadığı için evde bugün ben tek kalacaktım o yüzden anahtarımı almıştım deniz Zile basınca annemin evde olmadığını söyledim oda anahtarı alıp kapıyı açtı eve girdiğimizde bütün ışıkları yaktı ve beni koltuğa oturttu. Ben yastığa kafamı koyup biraz dinlenmeye çalıştım deniz beni kendine çekip yastığı dizine koydu ve beni dizine yatırdı. Saçlarımla oynamaya başladı biraz daha oynarsa uyuyacaktım. Dizinden kalkıp kahve yapmak istedim bu ikimize de iyi gelecekti. Ona " kahve içmek istermisin" dedim deniz " eğer ben yapamam içerim" dedi bende ona yardım etmek için mutfağa gittim şu ısıtıcısına su koydu bende bardakları ve kahveyi çıkartım oda ısınan suyu bardaklara koydu ve salona geçtik kahve içerken " kumsal o gece gerçekten seni hiç üzmek istemezdim senin babanın olmadığını bilseydim hiç yanında baba kelimesini kulanmazdım" dedi bende ona küçük bir tebessümle " önemli değil Deniz bende zaten ogün sarhoştum isteyerek demedim" dedim biraz daha oturduktan sonra deniz bana " bugün annen gelmiycekmi " dedi bende ona hayır anlamında kafamı salladım " ozaman bugün seni yanlız bırakamam bende bugün burda kalıcam" dedi ne kadar hayır desem de onu ikna etmem imkansızdı o yüzden hiç üstüne gitmeden yatması için yastık, örtü ve kendi geceliklerimden büyük olan bir tanesini alıp getirdim oda ne kadar giymek istemese bile giymek zorunda kaldı bende odama çıktıktan sonra gece lambasını açtım ve yatağıma girdim Kendi kendime biraz düşünmeye başladım.

Utangaç KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin