Akanur, Leyl'in önderliğinde eşyalarını toplamış,önemli olan ne varsa hepsini yanlarına almıştı.Yuvalarını yakmak acı veriyor olabilirdi ama bunun olması gerekiyordu.Simdi hepsi Leyl'in dün konuşma yaptığı meydanda toplanmış yeni bir talimat gelmesini bekliyorlardı.Leyl de varlıklı biri olmadığından sadece küçük bir çocukken annesinin yaptığı Çakmak taşından yaptığı kolyeyi ve babasının geyik avladığı sapan tarzı silahını aldı.Azrak ise bir çeşit silah kutusu almış.bunların onları koruyacağına inanıyordu. Leyl'de olan çakıl taşı kolye Azrak'da da vardı.Bu onların çok yakın arkadaşlık simgesi idi.Birbirlerini özlediklerinde ve ihtiyaç duyduklarında bu kolye onları sanki biraraya getiriyor hissi yaratıyordu.Bu iki arkadaş birlikte büyümüş ve birlikte sevdiklerini kaybetmişlerdi. Bu yüzden kalan hayatlarını da birbirlerine destek olarak geçirmeye karar vermişlerdi. Her ikisinin de ailesinin olmamasının tek bir sebebi vardı .Fırtına. Şuan ki yaşadıklarını Fırtına gençken ailelerin yaşadığı Akanur'u almak isterken yapmıştı.Aslında Fırtına'nın kini o zamandan beri başlamıştı.Sadece savaşabilirlerdi.Ellerinden başka birşey gelmezdi.Zaten bir ulusun Başka bir gücün himayesine altına girmenin ne kadar utanç verici ve kötü bir durum olduğunu biliyorlardı.Bu yüzden de burayı yok edeceklerdi.Bu şekilde yok ederek Fırtına'ya istediğini alamayacağını göstermek istemişlerdi. Artık Akanur halkı'nın bu işgal isteklerine dayanacak ve direnecek güçleri kalmamıştı.Bu yüzden de göç edecekleri yerin merakını ve yuvalarını yakmanın üzüntüsüyle meydanda bir nevi liderleri Leyl'in emrini bekliyorlardı.Çünkü onu seviyorlar ve ona güveniyorlardı.Aklı onları yanıltmayacaktı.
"Akanur Halkı!"
"Denayık'a doğru birazdan yola çıkacağız.Bu yolculuk çok uzun ve meşakkatli olsa bile sonunda gülen taraf biz olacağız.Fırtınanın kokusunu alır gibiyim.Yolculuğa başlamak gerek.
Konuşmasına ara veren Leyl Azrak'ın söylediklerini dinledi.
"Koku duyuların iyi olmalı. Çünkü Fırtına akşam topraklarımızda olacak elimizi çabuk tutsak iyi olacak"
"Denayık'ta hepsine yetecek kadar yerin olması sevindirici.Simdi de üzülecekler ama."
Söylediği Son cümleden Leyl de Azrak da yakım işinin başlayacağını anlamışlardı.Leyl emri vermek üzere topluluğa seslendi.
"Ve şimdi buraları yakma zamanı! Topraklarımız bizimdir bizim kalacaktır !"
Halk gururla aynı şeyi tekrarlıyordu."TOPRAKLARIMIZ BİZİMDİR,BİZİM KALACAKTIR !"
Bu haykırışın ardından üstüne benzin döktükleri evleri sadece bir kibrit parçasıyla cayır cayır tutuşuyordu.Kimisi gözyaşları içinde nidalar savuruyor ve Fırtına'ya küfür ediyor,kimisi ise Fırtına'nın buraları almak için geldiğinde yaşayacağı şaşkınlığı düşünüyordu.En sonunda halk yaktıkları bir köyü arkalarında bırakarak ilerlediler.Akanur alev alev yanıyordu.Fırtına da öyle yanmalıydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Kraliçesi
FantasyBir yer. Karanlık. Yaşanmışlıklarla dolu bir yer. Hislerin konuştuğu tek yer. 1 adam ve 1 kadın. Ama bu kadın normal biri değil Acıtıldı ve acıtacak . UĞRUNA ÖLDÜĞÜNÜ,BİR GÜN UĞRU İÇİN ÖLDÜRÜR MÜYDÜ ?