Sabah güneş ışınlarının gözümü sikmesiyle uyandım güneş gözümü sikerken alarmda kulagımı sikiyodu. Ha bu arada ben size kendimden bahsetmedim: ben Kumsal. Kumsal Ateş. Annemleri ne kadar çok sevsemde onlar beni sevmiyor çünkü zengin bir ailenin kızı da olsan kilom 95 ... işte ailem beni bu yüzden sevmiyorlar yüzümdeki sivilcelerimden dolayı yüzüme bile bakmıyorlar . Özel Vuran Kolejinde okuyorum iki tane lakabım var ; ezik ve yürüyen balina ve ben şuan okula gidiyorum. Okulda da bir tane arkadaşım var o da Nefes . Kendisi çok güzel benimle nasıl takılıyo ben de bilmiyorum . Onunda en yakın arkadaşı ben oluyorum. Ben bunları düşünürken 15 dk. Yolculugumu tamamlayıp okula vardım. Derslerim de çok iyidir . Okula girince yine dikkatler daha dogrusu alaycı bakışlar bana döndü. Onlara baktıkça ağlayasım geliyor ama kendimi tuttum . Sınıfa girip en arkanın 2 ön sırasına oturdum . Ders başladı . Bugün Nefes te gelmemiş zaten okul çok sıkıcı geçecekti belli ki. Neyse dersin ortalarında kapı gürültülü bir şekilde açıldı ve veliahtımızda teşrif ettiler; Orkun Vuran.. İzmirin playboyu , herkezi ezikleyen , beni hep küçümseyen fakat onun bana o ezikleyici bakışları bile kalbimi paramparça yaparken sözleri beni öldürüyor neden mi?? Çünkü ona 7 seneden beri AŞIĞIM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Ölü
De Todo17 yasındaki bir kızın hayatının nasıl b*ka döndügü ve basına neler gelecegini hep beraber görelimm...