Amerika

9 1 0
                                    

Uçaga beni babamın korumalarıyla gittim. Söylediğim gibi annemle babam yüzüme bakmıyorlar . O yüzden el mahkum korumalarla havaalanına gittim. Ben uçaga binince onlar da gittiler. İlk defa uçaga bindigim için heyecanlıydım fakat yanımda kimse oturmuyordu. Çünkü 2 koltuğa anca sığmıştım. Herkes bana tuhaf tuhaf baktığı için gözlerimi kapattım. Bekle beni Amerika ben geliyorum..

....
Ayy noluyo mk sallanıyorum , deprem mi oluyo??  Bismillahirrahmanirrahim.. Gözlerimi açtığımda karşımdaki yakışıklıya bakakaldım.! Bu ne amk taş bu taş. Çocuk bana garip bakışlar atınca bende ona aynı bakıştan attım . Bakışlarla konuşmayı kesip konuşmaya başladım' ne vardı!?' ' Uçakta sadece sen kaldın şişko/tipsiz ayrıcada ukala kız. Oha meteor bana hakaretler yağdırıyo mk ama ben napıyorum sadece bakıyorum. Uçaktan iniyorken meteor konuşmaya başladı " İnşallah bidaha karsılaşmayız tipsiz kız" ağlayarak uçaktan indim, arkamdan ' hem de sulu göZ' dedi. Dışarıda babamın adamlarını gördüm. Yanıma geldiler. Onlar bişey demeden arabaya bindim . Beni bi kamp alanına bırakıp gittiler. Söylemeyi unuttum; korumalarda benden tiksiniyorlar. Büyük bir kamp alanının önünde indik. Bakalım burda beni neler bekliyor??!

Yaşayan ÖlüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin