Kuaförden çıktıktan sonra bir mağazaya gidip doyasıya alışveriş yaptık . Arkadaşlarımın dediğine göre en güzel benmişim .. ayy utandım bak ya sjjjs
" ayy utanmışmış götüm , kızım sen malmısın salak mısın senin böyle bir iç sesin varken tab2 de güzel olursun"
Geldi yine meymenet ses neyse şuna cevap vermiyim ( konuşan ego) bi tarafları kalkıyo da...Şuan nerde miyim ; valizimi hazırlıyorum. Oha eski kıyafetlerime bakınca şuanki halimle üç kişi girer o kıyafetlere bee.. neyse onları da çöpe attım. Tam giyinicekken hoca içeri girdi ve bena bir boy aynası getirdi ( tabiiki bunu bütün kızlara yaptı en Son bana gelmiş çünki onun en sevdiği ôğrencisi benmişim" ego tavan " boy aynasını yavaşça bana çevirdi yuh mk bu taş varlık ben miyim . Oha evrime inanın bre çocular sjjs .. ben şok/iptal/vefeat . Sonra bize bir hediye vereceğini söyleyip dışarı çıktı. Hem bu arada herkesin odası ayrı ve bu kampta sadece benim yasımdakiler var . Hemen üstüme mini siyah bir şort , göbeği açık kot gömlek giydim . Vanslarımı da giyince hazırdım. Hocamın gitmeden bıraktığı küçük bir makyaj aynasıyla gözlerimi ön planda çıkartacak bir makyaj yapıp hafif bir parlatıcıyla işimi tamamladım . Dışarıya çıkınca herkesin elinde üç tane poşet vardı . Ben en Son çıktığım için en son hediyeleri ben aldım. İlk poşette sexy bir elbise vardı; siyah mini ve göğüs dekoltesiyle gel beni becer diyordu. Diğer poşette bir albüm gibi bir şey vardı. İlk sayfalarında bu kampı anlatıyordu; havuzunu, spor salonlarını, bahçesini vs. Hepsini son sayfasında ise benim ilk geldiğimde çekilmiş bir boydan fotografım yanında da dün boydan çekilmiş bir fotoğrafım vardı; fotoğragın ortasında koca harflerle EVRİM yazıyordu.Son sayfasında iki tane fotoğraf vardı. Biri bugün öğretmenimle çekilmiş fotoğrafım diğerinde de kızlarla toplu çekildiğimiz bir fotoğraf. Diğer poşette de hepimize özel bir plaket . Bu hediyeleri ömrüm boyunca saklayacağım . Herkesle vedalaşarak uçağa binip kulaklıklarımı taktım ; Bekle beni İzmir , KUMSAL Ateş geliyorr...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Ölü
Acak17 yasındaki bir kızın hayatının nasıl b*ka döndügü ve basına neler gelecegini hep beraber görelimm...