Sabah saçımın okşanmasıyla uyandım. Şimdiye kadar ilk defa birinin eli saçıma değdi. Kim olduğuna bakınca annem olduğunu gördüm. Hızlıca kalktım , bozulsada bişey demedi sonra söze başladı; Günaydın güzel kızım hadi kahvaltıya gel , dedi. Tam gidicekken kolundan tuttum . " ya siz ne yüzsüzsünüz be eskiden kapımın önünden geçmeyen ailem şimdi ayakların oralarda dolanıyolar. Ne sandın anne bana o kadar acı çektirdikten sonra yüzünüze bakıcağımı mı sandın. Eski kumsal yok karşında senin. Burada sadece uyumak için kalcam o kadar artık yüzünüze bakmama sırası bende dedim. Ve odamdaki banyoya girip güzel bir duş aldım. Ohh miss çikolatalı duş jelimin kokusu bana iyi gelmişti. Siyah bornozuma sarılıp gardrobumun karşısına geçtim. Okula 10 dk. Vardı . Ben sınıfın ortalarında giriceğim için çok hızlı hareket etmeme gerek yoktu. Aşırı mini siyah bir şort , göbeği açık siyah, dekoltelesi olan bir gömlek ve siyah supralarımı giydim. Saçımı düzleştirdikten sonra makyaj masamın önüne geçtim. Gözüme koyu bir makyaj ve dudağıma bordo ruj tamamdır. İşim bitti. Çanta almadan cebime kredi kartımı aldım , arabamın da anahtarlarını alarak yola çıktım. Ha bu arada ben kamptayken spor hocam bana boş zamanlarımızda araba kullanmayı öğretti. Siyah bmw mden güzel bir iniş yaptım. Herkes derste olduğu için kimse beni görmemişti. Sınıfa doğru yol aldım. Sınıfın kapısını çalmadan içeri girdim. Bütün herkesin bakışları bana döndü , Orkunun bile.. Duvar kenarındaki en arka sıraya geçip oturdum. Kafamı sıraya koyup hocanın gelmesini bekledim. Başımda bir gölge hissedince kafamı kaldırınca sinirli iki çift gözle karşılaştım. Yeni sen tahtaya dedi. Gitmedim. Hocayı takmadan mp4 ümü dinlemeye başladım. Kafamı sıraya koydum. Oha saçım mı uçuyodu benim bee.. kafamı kaldırınca hocanın beni saçımdan sürüklemeye çalıştığını görünce cinlerim tepeme geldi . Avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım; Lan orospu bi bok bildiği yok öğretmen olmuş başımıza. Hıhh haspam . Dedim ve geri oturdum . Sonra sıramdan kalkıp hocanın yanına gittim. Sağlam bir tokat yapıştırdım. Bütün sınıf şaşkın şaşkın bana bakıyorlardı. Hocaya döndüm ; bu benim saçlarıma o pis ellerinle dokunduğun içindi ayrıca çıkar telefonunu. Çıkarınca babamın numarasını oraya yazdım. Çok bi şikayetin varsa babamı ara karşılığını verir diyip dışarı çıktım. Kapıyı sert bi şekilde kapadım. Kantine inip bi kahve aldım ve dışarıyı izlemeye başladım. Zil çalınca bizim sınıftan 3 kişi yanıma geldi . Bunların burda ne işi var!!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşayan Ölü
Random17 yasındaki bir kızın hayatının nasıl b*ka döndügü ve basına neler gelecegini hep beraber görelimm...