Bu gün yeni okuluma başlıyordum. Alışkındım... İlk okula vardığımda motordan indim. Kapıya vardığımda kapıda durdum. Koskoca "Bağcılar Lisesi" Yazıyordu. İlk adımımı attığımda gözlerin üzerime çevrildiğini hissettim. Kaşlarımı çatıp baktığımda yanılmadığımı anladım. Hangi sınıfta olduğumu bilmiyordum, çünkü ilgilenmiyordum. Bu yüzden müdürün odasına gidiyordum ki merdivenden bir kız sesi işittim "Müdürün odası en üst katta." Dedi. Saf bir kıza benziyordu. "Biliyorum gerek yok." Değip kestirip attım. Müdürün odasına geldiğimde kapıyı çalmadan içeri girdim. 4-5 tane çocuk gözlerini üzerime dikti. Fakat benim ilgimi koltukta oturan yeşil gözlü siyah ve dağınık saçlı olan çocuk ilgimi çekti. Giydiği tişört kaslarını belirgirlenştiriyor, dövmelerini gösteriyordu ve bu benim ilgimi çekmeyi başarmıştı. Birden müdürün sesini duyunca kafamı ona çevirdim. "Beste Sayer! Babanı tanırım seni daha önce hiç görmedim." Dedi. Otuzlu yaşlarının altındaydı. Genç gözüküyordu. Birden boğazını temizlermiş gibi yaptı. "Misafir sevmem ortalıkta pek görünmem zaten Türkiyede deilimdir." Dedim kaşlarımı çatarak. O sırada bir çocuk içeri girdi. Siyah ve kıvırcık saçları vardı kırmızı bir şort ve beyaz bir tişört giymişti büyük ihtimalle sporcuydu. "Dışarıda duran klasik 15 model motoru gördünüz mü?" Dedi. Ne şans benim motorum. Ayakta duran erkeklerden biri ilgimi çeken çocuğa döndü ve "Aras kimin olduğunu bulman lazım bizim tek şansımız bu." Dedi. Demek ismi ARAS'TI. "Buluruz merak etmeyin!" Dedi. Benim elimde olmadan bu sırada dudağım alaycı ve çarpık bir şekilde kıvrıldı. İçeri dalan çocuk "Peki bunun sahibi kim?? " dedi. "Benim" dedim. Ona yüzümü dönerek....
Sırtımı arkamdaki büfeye yasladım ve çocuğun şok oluşunu izledim. Bu sırada dudağım alaycı bir şekilde kıvrıldı. Adını aras bildiğim çocuk " Sizi kandırıyor beyler bu Prensesin motorla ne işi olur!" Dedi garip vr kibirli bir sesle. "Peki kim?" Dedi. Kahve rengi gözleri ve alnına düşen dalgalı bukleli çocuk. "Çok uzatma Emre! Okul bizim! Buluruz. Elimizden kaçacak diğe bir şey yok!" Dedi adeta burnundan sinir üflüyordu. İçimden "GÖRÜRÜZ!!" dedim. Emre " Bişi mi dedin!?" Dedi. "Ne fark eder!" Dedim. Kaşlarımı çatarak. Saçları kalkık dalgalı mavi gözlü çocuk "Bu Prenses okul kurallarını bilmiyor galiba!" Dedi gülerek. Müdür" Neyse çocuklar sizle daha sonra görüşecem!" Dedi. Sonra bana dönerek "Beste sen 11-A sınıfndasın!" Dedi. Sonra Emre kahkaha atarak " Yani şu an gördüğün çeteyle aynı sınıftasın fıstık!" Dedi ve üzerime yürüyüp yanağımda makas aldı. "Yani dikkatli ol senin zararına olur yoksa!" Dedi ve Aras'ın arkasından dışarı çıktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Piskopat Değilim
RandomBeste Sayer... Peki kim olduğunu biliyormusunuz ? Hayır!! Peki ne kadar umursamaz kibirli ve piskopat olduğunu? Hayır!! Peki sizin için boşluk nedir? Anne ne demektir? Peki sevgi nedir bilirmisiniz? O sizi utandırırmı? İşte hikaye başlıyor...