Sabah uyandığımda aras'ın kokusu burnumdaydı.
Her kızın hayali olabilirdi. Ama aras artık benimdi Bende onun...Kalkaya çalışıyordum kş aras beni kendine daha çok çekti biraz daha çabaladıktan sonra pes ettim.
Elimi kolundan boynuna hafif dokunuşlar yaparak boynuna ulaştım.
Elimi çenesine getirince durdurdum.
Çenesine uzandım ve öptüm.
Birden kendimi Aras'ın altında buldum. "Birazcık rahat dursan olmazmı prenses. "Aman allahım!! Prenses mi demişti o ben mi öle anladım. Eğilip boynumu öptü.
"Kalk hadi sana bir süprizim var. " dedi.
"Neymiş bakalım o? "
"Koltuğun orada kıyafetlerin var gidince görürsün." Dedi ve yanağımdan makas aldı. Ne oluyordu bu çocuğa böyle ya. Yanağım kızarmış olacak ki "çok mu utandın prenses." Dedi , cevap vermemeyi tercih ettim.
Ayağa kalktım ve kıyafetlerimi almak için koltuğa doğru yürürken beni kendine çekti. "Artık sen benimsin, benden başka kimse sana dokunamaz benim sana dediklerimi diyemez." Dedi boynumu yana eğdim.
Çenemden tutup göz göze geldiğimizde "şşşşş utanma " "elimde değil. " diye karşılık verdim. "İlk geldiğin günü hatırlıyorsun değil mi?" Evet anlamında başımı salladım.
"İşte ben o cesur kendine güvenen besteye aşık oldum. Bana karşı çıkan beni ilk görüşte sahiplenecekmiş gibi bakan besteye aşık oldum. Kendini bana teslim eden benim olan o kıza aşık oldum ben. Şimdi anlıyorsun değil mi? Ne kadar güçlü olduğunu ne kadar çekici olduğunu biliyorsun değil mi?" Ellerini yanağıma koyup devam etti "hiç bir zaman pes etmene izin vermeyeceğim Beste Sayer her ne olursa olsun yanında olacağım." Dedi ve alnımdan öptü.
Ona sımsıkı sarıldım...
"Seni çok seviyorum."
"Bende seni çoo seviyorum. " diye bana karşılık verdi..."Hadi hazırlanmaya başla bakalım prenses yoksa geç kalacas." "Neye geç kalacağız?" "Süpriz unuttun mu yoksa? " dedi ve güldü. İlk defa güldüğünü görüyordum ve onu hayranlıkla seyrediyordum.
Hazırlanıp aşağıya indim
Merdivenlerden indikten sonra aras beni gördüğü gibi ilk önce bir süzdü ayyy kıskanç sevgilim benim 😄😄
Aaaa ne oluyordu bana böyle ya
Yanına vardığımda beni kendine çekti ve "her zaman böyle çekici ve güzel olmak zorundamısın prenses? " dedi "biz nereye gidecektik?" Diye konuyu değiştirdim.
Elimden tutup beni arabaya bindirdi ve yola koyulduk
Susuyorduk...
Anlaşılan bu yolculuk hem zor hemde çok ama çok uzun bir yol
olacaktı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben Piskopat Değilim
De TodoBeste Sayer... Peki kim olduğunu biliyormusunuz ? Hayır!! Peki ne kadar umursamaz kibirli ve piskopat olduğunu? Hayır!! Peki sizin için boşluk nedir? Anne ne demektir? Peki sevgi nedir bilirmisiniz? O sizi utandırırmı? İşte hikaye başlıyor...