osa 1

107 10 0
                                    

Olin matkalla kotiin ,kunnes huomasin ,että olin hukannut tärkeän kelloni. Käännyin sinne mistä Olin tullut ja lähdin etsimään sitä. Vähän aikaa etsittyäni joku koski olkapäähäni. Käännyin ympäri. Edessäni seisoi noin minun ikäinen poika. "Oletko hukannut tämän?" Poika nosti kättään ja avasi sen. Hänen kämmeneellään oli kelloni. "Kyllä ,olen etsinyt sitä kaikkialta ,kiitos". Kiitin häntä. Hän hymyili minulle murto osan. Hänen puhtaan valkeat hammas rivinsä oikein hehkuivat ja hän antoi kellon. Poika oli lähtemässä pois. Minä vain jäin seisomaan siihen paikkaan. Kun havahduin takaisin tähän maahan. Lähdin juoksemaan hänen peräänsä. " Odota!"huusin. Poika kääntyi ympäri ,kun olin saanut hänet kiinni kysyin: "Mikä on nimesi? Minä olen Choi Minki". " Kim Jonghyun" . Tuijotimme hetken toisiamme. "Minun täytyy mennä. Nähdään." sanoi poika lähti kävelemään pois luotani. "Hei Hei!" huusin vielä hänen peräänsä. Lähdin myös kotio päin kävelemään. Kävellessäni kotiin ajattelin ,että näemmekö enään koskaan toisiamme. Hän oli kyllä aika mukava ja komea. En kiellä sitä. Koko loppupäivän ajattelen ,että kuka on Kim Jonghyun ja minkälainen ihminen hän oikeasti on.

🎧Skip seuraavaan päivään🎧

Aamulla varhain lähdin taas samaan paikkaan ,missä tapasin hänet. Siellä ei ollut ketään muuta kuin yksi poika. Kun minun ja pojan katseet kohtasivat tajusin ,että hän oli se ketä olin etsimässä. Lähdin kävelemään häntä kohti niin kuin hän lähti minuakin konti. "Hei Kim Jonghyun". " kutsu vain JR" "Sitten minua saa kutsua Reniksi ,En ole aikaisemmin nähnyt sinua , Oletko uusi Täällä?". " Muutin pari päivää sitten ,minkä ikäinen olet?" "18 ,Entä sinä?" " 19 ,saisinko numerosi?" "Joo Tässä" Ojensin JR lapun jossa oli numeroni. Hän otti sen laittoi sen taskuunsa. Lähdimme taas sanomatta mitään.

Onko Tämä Totta? (Finnish) TauollaKde žijí příběhy. Začni objevovat