osa 2

72 8 0
                                    

(Ren nk)
Kävelin kevein askelin kohti koulua. Olin virkeä jo aikaisin aamulla. Koulun pihassa morjestin kavereitani ,jotka odottivat minua jo portilla. Porukkaan kuuluu Luhan ,Wei ja Jin. Odottelimme siinä koulun alkua loppu ajan.

Luokassa kaikki juttelivat mitä olivat tehneet viikonloppuna ,kun opettaja astui luokkaan. Hän jäi eteen seisomaan ja odotti ,että olimme paikoillamme ja hiljaa. "Teidän luokalle tulee uusi oppilas. Tule vain sisään" opettaja sanoi hymy suin. Kun hän astui luokkaan tytöt henkäisivät ihastuttavasti. Oppilas taisi olla poika(kun tytöt reagoivat noin). Vilkaisi ensin luokkaa tytöt olivat kaikki ihan ihastuksissaan ja pojat taas halusivat murhata tuon henkilön. Käänsin katseeni luokan etu osaan. Poika oli JR!! Tuijotin häntä silmät pyöreenä. "Minä olen Kim Jong Hyun tai JR". Hän kumarsi kohteliaasti ja nosti katseensa suoraan (vahingossa kai?) minuun. Hän hymyili minulle samanlailla ,kun tapasimme. Hän käveli suoraa luokseni. Luokka katsoi tarkasti mitä tapahtuu. JR pysähtyi suoraa eteeni ja sanoi: " Hei Ren. Mukavaa ,että olemme samalla luokalla". (Nousin ylös) "Niin on" vastaan. Halasimme tervehdykseksi ja hymyilimme toisillemme. Menin takaisin istumaan niin teki myös JR.

➡Skip tunti⬅

Jatkuu....

Onko Tämä Totta? (Finnish) TauollaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora