5.Bölüm Köpek Mevzusu

30 3 2
                                    

Multimedya: Alınan Köpekler

Ne yani biz ailece farklıydık. Tamam bunu bende biliyorum ama yine de çok mutluyuz - ama babam olmadığında -. Mutluyuz farklılıklarımız var diye ama bu kadar da fazla. Bence aynı köpeği beğenmeliydik . Şimdi bir köpek için Ceylin'le kavga edip Açelya Sultan'ın o bana benzeyen- annem olduğu için benim ona benzeyen - mavi gözlerinden düşmek istemiyorum açıkçası. O yüzden tabi ki de benim istediğim köpeği alacağız . Hadi ama hep Ceylin'in istediği olmaz ki !!! Hakliyim ve bu konuda kendime oy veriyorum. Şimdi seçtikleri köpeklere bakayım göz ucuyla. Ceylin yine kendine yakışan tüylü Samoyed türü beyaz tüye sahip bir köpeğin önünde,Açelya Sultan da Sealyham türü köpeğin önünde durmuştu. Ben mi ? Ben ise King Charles Spainel türü köpeğin önünde durmuştum tabii ki . Ne var bu köpek hep benim hayallerimi süslemiştir. Açelya Sultan, Ceylin ve ben aynı anda " Benim seçtiğim köpeği alacağız " diyince satış elemanı küçük çaplı bir kahkaha atsa da Açelya Sultan'ın ters ve imalı bakışlarıyla ufak bir dudak kıvrılması haline gelmişti. Gülmemek için her ne kadar da dudaklarımı birbirine bastırsam da dayanamayıp kimsenin duyamayacağı şekilde güldüm - daha çok kahkaha oldu ama - .Ceylin ise köpeğine isim arıyordu. Bence kesinlikle "tarçın" olmalıydı ama biz birbirimizle çok benzer (!) düşüncelere sahip olduğumuzdan hiç aramızda küçücük bir kavga olmayacaktı(!). Ceylin'in attığı mükemmel fikir sonucu Açelya Sultan kasaya doğru ilerledi. Korkudan - tamam kabul meraktan - dudağımı ısırmaya başladım. Ama yaşasın bu üç köpeği de alıyoruz . Ayy Açelya Sultan seni ne kadar çok seviyorum bi bilsen ...

B.E.D TAKIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin