6.Bölüm Ìnstegram Sava§I ~ Olayı Gün

25 2 1
                                    

Medya:Izmir'de ki bale eteğini giyerek 2dk Ecem'e fotoğraf çektirmesi

Sonunda ev alışverişimiz bitmiş ve arabada Ceylin küçük bir kestirme yapmış bi yandanda eliylede köpeğini tutmuş uyuyordu. Eve gelmiştik ama annem köpeklerimizle beraber dışarıda durucağımızı ve ev de temizlikçi ablayla teker teker eşyalar yerleşiyor başlarında ise Deniz Teyze duruyordu ve eşyaları nereye yerleşiceğini anlatıyordu. Ben ise arabanın arkasından Apple Mac imi alıp bahçe düzenlendiği için hemen salanan salıncağın üzerine oturup ınstegramdan köpek mağazası bulup stoklarindaki bütün malları alıp instegramı çőkeltmek aklımdan geçmiyor değildi asdf!! . Bilgisayarım tam açılırken Ceylin ipad Pro yla gelince ufak çaplı ohaaaa dedim . Çünkü oda yanıma köpeğiyle gelip oda internet sitesine girdi. Ve büyük çaplı bir onu ben alıcam savaşı başlamış olabilir yazık 100 tl si olduğundan herseyi alamıyor sinsi gülüşünü yapıp Ceylin'i ağlatmak hoşuma gittiğinden hobilerimde ilk listede sabitlenmis durumda. Ceylin tam ağlıycakken Açelya Sultan 6 his - çok saçma bir kelime - Hadi bakalım benim diyetisyen ofisimi unuttuk orayı hayalerinizdeki gibi tasarlayın diyince Ceylin'in şato gibi diye anırmasıyla telefonuma gömülü olan kafam bir anda irkilip ağzımdan engel olmadığım kelimeler çıkınca annem ayıp diyince - Ne ama buraya spora sağlık için mi gelcekler kreşe çocuklarını bırakmaya mı?!?!- 40 yılda 1 annem sonunda bana haklı dedi ve bu seferkisinde benim seçme hakkı verilmiş oldu !-!-! İkea gibi İstambul'da bir alışveriş merkezine girdik vee anneme dönüp 2 dk gelinebilen alışveriş merkezinin yakınında oturuyoruz diye sevinç çığlık sesleri çıkarır gibi oldum. Bütün yol boyunca giderken genellikle Ceylin cır cır konuşup dururdu şimdi ise süt dökmüş kedi gibi dışarıyı izliyor ve hiç gülmüyordu. İzmir'de gördüğüm kemer altından daha da büyüktü ve bu seferki takımlarda istek "zevk" Listem sunlardan ibareti;
●Beyaz Parke
●Beyaz Masa
●Beyaz Perde
●Sarı Koltuk
●Kırmızı Koltuk vb.......

Seçtiklerim istek listemde tıpa tıp aynı. Randevulu olanlar bekleme salonunda, annemle konuşma odası, bide spor odası hepsi için aldık . Tam mağazada gidicek ken anneme köpeklerimize kıyafet alalım dedik ve mağazaya girdik artık yorgunluktan őlmű§ durumdayım!!!.

🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶🐕🐶

Eve geldiğimizde herşey tamamdı ve koşa koşa merdivenlerden odama çıkayım dedim birde je gördüm merdivenin yanında aşağıya inmek için kaydırak agagag düştüm Ceylin bana gülmesiyle gaz alıp çıkmaya devam ettim. Ve odama girdiğim de bayılmak üzereydim ben odama çıkarken yanımda tarçınımda benimle gelmiş kucağıma alıp sımsıkı sarılarak odama gittim yatağımın üzerinde Apple Mac ayrı bir 🆒hava veriyor orası ayrı zaten . Ceylin çığlık atmasıyla Tarçınla beraber Ceylin'in odasına uçmamìz ve Ceylin'in belinden tutup kucağıma almamla bırakmam bir oldu çünkü Ceylin ilk defa mutluluktan ağladığını gördüm ve odasına baktığımda cidden mükemmeldi. Sıra bütün evi gezmekti ama daha sadece Açelya Sultanın odası, Ceylin'in odası birde mutfağı görmüştüm ama daha birçok oda olduğunu annem söylemişti. Ceylin bana ve Tarçın'a bakıp eve soka biliyor muyuz diyince. Annem soktuğuna göre diye cevap verince güldü ve yanağından sıkıca öpüp kavga etsekte seni çok seviyorum dedim. Oda bana sarılıp öptükten sonra gıdıklamaya başladı bende Ceylin'i yere yatırıp gıdıklarken Tarçın'da yüzünü yalılar ve Ceylin de yüksek sesle gülünce Açelya Sultan'da Ceylin'den olup şimdide beni gıdıklamaya başlarken aaaaah ayağım diye anırınca fırsat bulduğum gibi bence evi gezelim hem Ceylin köpeğin dışarıda yazık üşüyordur diyince hemen onu içeriye almaya gitti. Tam anneme birsey diycekken kapı çaldı ama çalanın kim olduğunu nerden geldiğini bilmiyorduk ve bizi oyalıyıcı şeyler soruyor gibi gelmişti ama bu mahallenin muhtarıymış.-Bana hiç öyle gelmedi ama- annemle konuşurken Ceylin'in bağırma sesi geldi anno anlaaa aaa diye ve Ceylin'in köpeği Babi havlıyor bu işte bir terslik gittiğini anlayınca kapıdaki adam koşarak gitti ve Ceylin'i kaçırıyorlar koş anne diyince annem arabanın anahtarını kaptığı gibi dışarı çıktık. Ben hemen panikle 155'i aradım olduğumuz evin adresini bilmiyordum annemin söylediklerini derken yan komşumuz olacak kişi Polis çıktı Babi'nin muhtar diye tanıttığı kişinin paçasını tutmasıyla işimiz kolaylaştı. Annemle biz aracı takip ederken poliste arakamıza yetişmişti .Ceylin'in ağzını bağlanmış bize bağırmaya çalışıp arka camdan bize bakıyordu. Hemen polis arabanın önüne geçip arabayı durdurmaya çalıştı ama adamlar sıkı çıktı çünkü bizim eve eşyalar yerleşirken evi incelemişler. Ama çok kalmadan durdular ama indiklerinde Ceylin'i tutuyorlardı ama başına dayadıkları silahla. Ceylin korkudan ağlıyor annemle ben polislerin yanlarında ağlıyorduk ne istediklerinde söylemiyorlardı. Arkasından gelen Polis Ceylin'in başında silah tutan adama silahla etkisiz haline gelince direkman Ceylin koşa koşa anneme sarıldı. Sonrasında Ceylin benim yanıma gelince 6 yaşındaki kızın çok kötü bir anı olucağı %100 kesindi. Biz arabanın içine geçin dedi Açelya Sultan. Polisler diğer adamları tutuklarken annem polislerle konuşuyordu. Kucağımda olan Ceylin'in başına gömdüğüm kafamı öptüm öptüm o güne kadar Ceylin'le iyi anlaşmasak bile artık onu kaybedersem hayatım anlamsız olucaktı. Ceylin korkmuş elleri buz gibi ve titriyordu. A§kım korkma artık biz burdayız diye onu teselli etmeye çalışırken bi yandanda şu içiriyordum. Korkmuş olmalı ki kucağımda uyudu. Annem arabaya bindiğinde güvenlik alalım dedim. Oda bende daha demin onun için kişi ayarladım dedi ve içimdeki korku çıkıverdi. Eve geldik ve saat 22.00 gibi birşeyler ve annem bu saatte yemek yemek çok tehlikeli olduğu için meyve yedirdi ve hiç doymadım . Ceylin ve benim çok uykum gelmişti ve anneme tatlışlık yapıp annemin yanında uyumak için izni kopardık ve yarın sabah gene acil işler!!!!!

B.E.D TAKIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin