3. poglavlje

450 31 4
                                    

19:15 je a tek sam se tek istuširala. Za 45 minuta James će doći po mene a ja se nisam ni počela spremat. Otišla sam do ormara te gledala šta ću obuć. Vani je prohladno. Početak 4 mjeseca. Na kraju sam obukla haljinu bež boje,malo iznad koljena,te uzela štikle sa srednjom petom. Svoju dugu crnu kosu sam ispeglala i pustila nek pada preko leđa. Na svoje lice sam nanjela malo šminke. Ništa previše. Malo sjenila,rumenila i maskare. Stavila malo svoga najdražeg parfema.

Pogledala sam na sat 19:48

Pa brza sam.

Mobitel mi je zavibrirao. Poruka od Jamesa .


"Stižem za 15 minuta. xJ"


Sjela na kauč u boravku i prisjetila se svega. Kako smo se upoznali.


FLASHBACK

Hodam ulicom i ljutim se na Stellu. Nagovorila me da idemo van. Uvukla me u ovu kratku haljinu. Na kraju se pokupila i otišla s nekim frajerom,a ja neka se snalazim. Još su ključevi od auta ostali kod nje. Skupa sa svim mojim novcima. Tako da mi je jedina opcija da krenem kući pješke.

Još samo kilometar,a taman sam u ulici u kojoj nema ni malo svjetla. Sva sreća da imam mobitel pa da mogu upalit svjetiljku.

Hodam a iza mene se čuje neki smjeh. Okrenem se a grupica dečkiju me gleda.

Ubrzala sam hod,al ništa puno kad si na potpeticama. Osjetila sam da mi se približavaju. Da se smješkaju i odmjeravaju me. Samo da se šta prije maknem iz te proklete mračne ulice.


Sve više mi se približavaju. Hodam najbrže šta mogu. Pokušavam nazvati bilo koga,ali prokleta ulica nema signala.

Brzo sam spremila mobitel u džep od jakne te krenula trčati koliko su mi to štikle dopuštale. Nakon par sekundi trčanja. Uhvatili su me. I odvukli u ulicu. Bilo ih je 5. Pribili su me u zid. Krenuli ljubit i pipat. Govorili su svakakve riječi. Ja sam se zaledila u mjestu nisam mogla ništa napravit samo sam zažmirila,a onda odjednom. Čujem nečiji grubi glas. "Ostavi je"
nisam se ni usudila otvorit oči a onda sam čula udarac šakom. Otvorila sam oči i ugledala svog spasitelja.

Prišao mi je polako.
"Hej neću ti ništa. Jesi dobro. Uzmi moj sako."
skinuo je gornji dio sakoa te me zagrnuo sa njim. Drhtavim glasom rekla sam mu "Hvala."

"Odvest ću te u svoj stan.
Imaš posjekotine po nogama."
rekao je brzo

Samo sam kimnula glavom.

Uhvatio me je u naručije i nosio me do svog stana.

Imao je jako ljep i velik stan. Jako uredan za muškarca,ali muškarcu poput njega i pristaje takvo šta.

Donio je prvu pomoć te izvadio alkohol,namočio vatu te lagano prešao preko posjekotine na mojoj nozi "Auuć"
zajaukala sam glasno.

"Oprosti"
brzo se ispričao


Iz mojih misli prekinula me vibracija mobitela. Stigla mi je poruka


"Čekam te u autu. xJ"

Brzo sam se pogledala u ogledalu imala sam vidjet šta. Vruće obraze i suzne oči.

Brzo sam se dotjerala u red

Obukla kaput,zaključala stan i krenula van.


Kad sam došla ispred zgrade.

James je stajao naslonjen na auto. U odjelu. Raskopčane košulje. Nije nosio kravatu. Frizura na mjestu. Sredio se baš. A u rukama je imamo veliki buket ruža.

Nasmijala sam se te ga upitala "Jesu za mene ?" on se nasmijao te odgovorio

"Ne to su za onu baku tamo prekoputa, pa naravno ludice da su za tebe. "

Dao mi je ruže,a zatim me poljubio u obraz i na uho šapnuo "Predivna si kao i uvjek."


Otvorio mi je vrata auta i rekao da udem.

Ušla sam u auto i svezala pojas. On je ušao također u auto.

"Vidjet ćeš bit će odlično."
nasmijao se ,te otkrio red bisera.
"

Nadam se da hoće" progovorila sam tihoo.

_______________________________________

Želim vam svima zahvaliti koji čitate moju knjigu tj. koji ste pročitali ova dva poglavlja
Također želim zahvalit Minaa_1299
Jer me je uvukla u pisanje i inspirirala me da krenem sa ovim. ❤😘

Želja za njim Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ