Ria zkameněla. Taehyung dal ruku pryč z jejího obličeje a odvedl od ní svůj pohled.
- Měla jsi tam kousek zmrzliny... - řekl tiše.
Ria si rukou vytřela pusu, aby se ujistila, že už tam fakt nic nemá. Dalších pět minut jen nemluvně seděli na lavičce. Potom Taehyung vytáhnul z kapsy krabičku cigaret a podíval se na Riu.
-Chceš? – nabídl jí Taehyung.
-Ne. Nekouřím. – řekla znechuceně a otočila se, aby neviděla jak si Tae ničí svoje plíce.
Taehyung vytáhl z krabičky jednu cigaretu, dal si ji do pusy a zapálil ji. Cigaretový kouř dočista vytěsnil kyslík z jeho okolí.
-Proč vůbec kouříš, když víš, že je to nezdravý?
-To je jedno. Nestarej se o to. – řekl a otočil se na Riu.
Ria ucítila kouř, který se jí nechtěně dostal do plic, a začala silně kašlat, protože na to nebyla zvyklá.
- Ne..mohl..by ses...otočit? – řekla Ria skrz kašel.
- Jen si zvykej. – odpověděl Taehyung, ale přece jen se otočil.
Asi po minutě nepřetržitého kašle Ria vstala a zvedla ze země tu tajuplnou červenou krabičku.
- Co v ní je? – zeptala se ze zvědavosti.
- Nic. Vyhoď ji. – řekl lhostejně.
Najednou krabička vypadla z Riiných rukou přímo na zem a vysypaly se z ní šperky. Ria je chtěla sesbírat, ale ...
-Nešahej na to! – nečekaně vykřikl Taehyung.
-Dobře... tak to seber ty. – řekla dívka.
-Proč bych měl? Nepatří mi to. – odpověděl Tae a zahodil dokouřenou cigaretu.
Taehyung se zvedl z lavičky, trochu se protáhnul a podíval se na Riu.
-Jdi domů. Už je pozdě. – řekl.
-Dobře. A co ty? Půjdeš taky?
-Tebe to zajímá?
Ria pochopila, že o tom Tae nechce mluvit a přesto, že jí to zajímalo, tak záporně potřásla hlavou. Najedou se k ní Taehyung přiblížil a pevně jí uchopil za ruku.
-Zapomeň. Zapomeň všechno, co se tady stalo. – pronesl Tiše.
-Dobře. – odpověděla Ria trochu vylekaně a on jí pustil.
-Kde bydlíš? – zeptal se opět vyndávaje z kapsy balíček cigaret.
-Tady, blízko. Jsem tam za deset minut.
-Doufám, že jsi mi rozuměla. – řekl Tae již odcházející dívce.
***
-O Rio hned se probuď! Co si to jako dovoluješ!? – uslyšela Ria skrz její překrásný sen. „Táta to vždycky musí zkazit!" – pomyslela si a neochotně přiotevřela jedno oko.
„Do prdele! Tenhle sen je o škole? Musím se rychle probudit - o škole se mi nikdy v životě nezdálo!
-Slečno O! – zařval učitel. – Proč spíte na mé hodině?!
-Omlouvám se. – tiše pronesla dívka.
Najednou se dveře do třídy otevřely a vynořil se z nich Yoongi. Omluvil se za pozdní příchod a sedl si na svoje místo. Učitel se ale pořád nemohl uklidnit a pokračoval kritizovat ospalou dívku. Yoongi se pomocí očního kontaktu snažil získat u spolužáků vysvětlení dané situace. Dveře do třídy se opět otevřely, ale tentokrát prudce a silně bouchly do stěny. Do třídy vešel Taehyung. Na rozdíl od svého bratra ale učiteli nic neřekl a ani se na něj nepodíval. Hlučně hodil svojí tašku na zem a sedl si do svojí lavice.
ČTEŠ
YOU UNROOF ME
FanfictionJaponka O Ria se s Otcem přestěhovala do Seoulu za svým nejlepším kamarádem Yoongim, kde pozná jeho bratra Taehyunga, který je jeho úplným opakem. Proč jsou bratři tak odlišní? S kým z nich bude mít Ria bližší vztah? Je Taehyung opravdu tak chladný...