Declarație

23 0 0
                                    

Sunt îndrăgostită! Sunt îndrăgostită de tine! Si da, poate că iubirea mea nu înseamna nimic pentru tine si tu o iubești pe ea, si poate că nu ai simțit niciodată nimic pentru mine. Poate mâine o să murim cu toții, poate ca nu voi mai avea niciodată ocazia să îți spun asta, asa că îți spun acum "SUNT ÎNDRĂGOSTITĂ DE TINE!" . Si nu am de gând să te pierd acum, NU!, voi lupta, voi lupta pentru tine, pentru că nu-mi doresc altceva, nu vreau liniște, te vreau pe TINE, indiferent dacă mâine vom muri. Nu ar fi frumos să murim împreună, unul în brațele celuilalt? Sau poate nu vom muri, poate îmi vei spune că si tu mă iubesti, poate vom fi împreună, poate vom fi fericiți, pentru multă multă vreme. Cât de frumos ar putea fi totul între noi dacă nu ne-ar fi frică să simțim, să ne vorbim, să ne privim si să stim, să stim că tu esti al meu, si eu sunt a ta.
Dar nu, tu nu esti al meu, tu esti omul EI, iar eu ,ei bine... eu voi fi aici, asteptând momentul în care tu vei fi al meu. Doamne, ce face dragostea asta din noi? Scoate tot ce e mai bun din noi, dar totodată si ce e mai rău, pentru că atunci când iubim, luptăm, luptăm pentru persoana iubită, si luptând suntem în stare de orice, absolut orice. Eu voi lupta pentru tine, voi lupta pentru noi, pentru că eu te iubesc. Asa că te rog, spune-mi, tu vei lupta pentru mine, vei lupta pentru noi? Tu simți ceva pentru mine? Tu crezi în NOI? Sau poate că tu încă crezi în VOI... Ei bine, dragul meu, anunță-mă si pe mine când vei sti pentru ce si pentru cine vrei să lupți. Eu voi fi aici, așteptând, asteptând ziua în care îmi vei spune "Te iubesc!" , iar dacă acea zi nu va veni măcar voi sti că eu am luptat, am luptat pentru fericirea mea, iar fericirea mea esti tu.
TE IUBESC, SOARE! ❤

Shadows in the soulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum