Revenge

327 10 0
                                    

  3 sene öncesi

"Bugün son günündü Scott" dedi William bana dönerek. "Sadece birkaç gün daha. Lütfen.." dedim yalvararak çünkü yalvarmaktan başka çarem yoktu. William bana zarar vermeden beni buradan çıkartmazdı. "Hayır hayır bu sefer gün yok dostum!" dedi kaşlarını çatarak William. "Merak etme sana zarar vermeyeceğime emin olabilirsin" dedi gülerek. Biraz da olsa rahatlamıştım ama sözlerine devam etmesiyle tüylerim diken diken oldu. "Ama kız kardeşin Carly'ydi değil mi?" dedi ve sırıttı. "Ne istiyorsun ondan!? O daha çok küçük!" dedim ve ona doğru yürüdüm. "Aa o küçük olanıydı değil mi..ıhmm Susan olmalı." "Ona bir şey yapma lütfen.." "Sana ne yapacaksam ona da onu yapacağım!" Bana yapacağını az çok tahmin edebiliyordum. Bana zarar verecekti beklide öldürecekti. "Hayır hayır ona dokunma lütfen. Bana ne yaparsan yap ama aileme asla dokunma. Onların bununla bir ilgisi yok." "Seninle böyle bir anlaşma yapmamıştık. Ve emin ol Susan şuan mışıl mışıl yatağında uyuyor." dedi kahkaha atarak. Yanındaki adamın kulağına bir şeyler fısıldadı ve tekrar bana döndü. "Eee Scott kardeşinle son dakikalarınızı geçirmek ister misiniz?" dedi tekrar kahkaha atarak. Son dakikalar? Susan… Bunu aklıma bile getiremezken. "Hayır. William yalvarırım lütfen. İstersen senin adamın olurum sana çalışırım ama bunu yapma!" dedim ama beni pek takmış gibi gözükmüyordu.  "Bak kardeşin geliyor." dedi ve eliyle kapıyı gösterdi. Susan ve onu kollarından arkada tutmuş bir adam girdi içeriye. Kafasında siyah çuvala benzeyen bir şey vardı. "Susan!" dedim ve ona doğru atıldım ama William'ın adamları beni tuttu. William Susan'ın yanına gitti ve kulağına doğru "Bak Susan ağabeyiin yüzünden hayatın sonlanıyor. Ah ne acı değil mi" dedi ve iki adım geri gitti. Belinden silahını çıkarttı ve Susan'ı yere doğru ittirdi. Susan dizlerinin üzerine çökmüş durumdaydı. Hıçkırık seslerini duyabiliyordum. Hiçbir suç işlememiş olmasına rağmen benim yüzümden...

 "William yalvarırım yapma!" dedim William'a isyan ederek bağırıken. "Umarım bundan sonra birine borçlu kalmamayı öğrenirsin Scott" dedi ve tetiği çekti.

2013

O an tekrar gözümün önüne gelmişti. Gözlerim dolmuştu. Bunun intikamını alacaktım. Babam Susan'ın evi terk ettiğini sanıyordu. Bu yüzden onun adını evde geçirtmiyordu. Kızından nefret ediyordu. Halbuki kızının benim yüzümden öldüğünü,onu bıraktığını bilse...

Bana yaşattığı acının aynısını o da yaşayacaktı! Ona bu acının nasıl bir şey olduğunu gösterecektim!

RevengeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin