♥RUDE BOY!!!♥

152 17 0
                                    

♥BEĞENMENİZ DİLEĞİYLE KEYİFLİ OKUMALAR...♥

Multi = Aras

Annem " Kızım hadi kalk " Annemin seslenmesiyle bir uykunun daha sonuna gelmiş oldum. Ne kadar istemesemde yatağımdan kalkıp ılık bir duş aldım. Saçlarımı kurutup salaş birşeyler giyerek aşağı indim. Annem de masayı hazırlıyordu. Yanına gidip yanağına öpücük kondurarak yemekleri masaya yerleştirmesin de yardımcı oldum. Kapı zilinin çalmasıyla babamın geldiğini anlayıp gidip kapıyı açtım.

" Hoşgeldin babişko " yanağına öpücük kondurarak

Babam " Nasılsın prenses "

" Ben iyiyim seni sormalı "

Babam " Yorgunluktan ölücem "

" Kıyamammmm saanaaa " mutfağa annemin yanına geçerek

Babam " Nasılsın Hayatım "

Annem " Biraz yorgunum aşkım " diyerek sarıldı. Yaa ben bunların aşkına bayılıyorum lise aşkı bu raddeye kadar geliyo mu ya ? Ne güzel beraber liseyi okuyorlar aşkları için aynı Üniversiteye gidiyorlar meslek sahibi oluyorlar evleniyorlar aşklarının meyvesi oluyorum harika birşey keşke bende Hayatımın Gerçek Aşkını Bulsam Allah herkesin kaderini yazmıştır aşık olacağım kişi bir yerlerde ama nerde ?

İç Ses " Belki de çok yakınında " bilemiyorum çevremde ki insanlar aşık olacağım kişiler değil, gerçi pek çevremde de yok yani. Aşk bana gerçek birşey miş gibi gelmiyor tâki annemle babamın ilk zamanki halleri gibi şakalaşmalarını, eğlenmelerini görünceye dek bu saçma fikirden vaz geçiyorum. Aşk benim için üç kelimeden oluşan anlamsız bir şey aşk bana uğramaz!!!
Babamı kısa süreliğine bekledikten sonra sıcak gülümsemesiyle gelmesiyle masaya geçtik.

Babam " Okul nasıl gidiyor "

" Güzel " hiç güzel geçmiyo onlar için pembe yalan atmak zorundaydım.

Annem " Alışa bildin mi ? "

" Evet " hiç alışamadım valla moralleri bozulmasın diye söylemiyorum amaç onların mutluluğu. Annem gil kendi aralarında konuşurken bende yemeğimi hızlıca yedim.

" İzninizle ben odama geçim daha ders çalışcam "

Babam " Tamam prenses kolay gelsin "

Annem " Kolay gelsin tatlım " konu ders olunca hiç karşı çıkmazlar işte benim ebeveymlerim de böyledirler odama çıkıp biraz test çözdüm. Kitap okuduktan sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.

                                                                                                                  ✴✴✴

Lanet olası alarm sesini duymamla uykumun içine edildi. Yataktan kalkıp rutin işlerimi hallettim üzerimi giyip saçlarımı düzelterek salınık bıraktım sade makyaj yaptıktan sonra çantamı alıp aşağı indim.

" Günaydııınnn " babamla annemin yanağına öpücük kondurarak.

Babam " Günaydın prenses "

Annem " Günaydın tatlım "

" Ben geç kaldım "

Babam " Geç kaldım öyle mi ? "

Annem " Tatlım bizim mi saatlerimiz yanlış yoksa senin mi ? " gülümseyerek

" Hadi amaa benim kahvaltı yapmayı sevmediğimi biliyorsunuz "

Babam " Prenses, ozaman kahvaltı yapmicam demen yeterli "

" Öyle dediğimde sanki çok izin verceniz "

Annem " Tabiki de vermicez "

" Amaaa "

Babam " Aması yok, normal bir insan sabah kahvaltı yapmaz mı ? "

" Ben belki normal bir insan değilim anormalimdir "

Annem " Bizim kızımız olduğuna göre anormal olman imkansız "

Babam " Prens' ini mi kırıcaksın hadi kahvaltıya "

" Madem çok ısrar ettiniz bu günlük kahvaltı yapayım bari "

Babam " Biz hergün seni kahvaltı yapmaya mı ikna edicez ? "

" Evet, işiniz çok zor Allah kolaylık versin. "

Babam " Bir ömür boyu dünyanın en inatçı bir okadar da en güzel insanını kahvaltı yapmaya ikna etmiş biriyim ben seni de ederim sorun değil "

" Yalnız hatırlatayım o dünyanın en inatçı insanın kızı oluyorum ben "

Annem " Ben inatçı değilim "

" Anne o konuya girersek çıkamayız biz valla "

Babam " Artık şoförün Fatih abin seni bırakıcak "

" Neee!!! Ama ben şoför istemiyorum! "

Annem " Şoförün seni bırakıp getirmesi daha güvenli tatlım "

" Anneee "

Babam " Biz senin için en iyisi neyse onun olmasını istiyoruz "

" Benim için en iyisi ne biliyor musunuz ? " gülümseyerek

Babam " Neymiş o prenses "

" Arabamı benim sürmem "

Annem " Böyle birşey olmicak "

" Amaaaa "

Babam " Bu konu tartışmaya açık bir konu değil küçük hanım "

" Babaa "

Annem " Böyle konuşursan okula gerçekten geç kalıcaksın " annemin uyarısıyla kahvaltımı yaptım.

" Sonra görüşürüz sizi seviyorum " annemle babamın yanağına öpücük kondurarak. Dışarı çıktığımda gerçekten de yeni şoförümü gördüm    40 yaşlarında çok tatlı sempatik birine benziyordu.

Fatih Abi " Günaydın küçük hanım " arka kapıyı açarak

" Günaydın Fatih abi " arabaya binerek, sessiz geçen yolculuğun ardından nihayet okula geldik.

" Sonra görüşürüz " diyerek arabadan indim. Okulda kavga mı var bâyâ kalabalık toplanmış kalabalığın içinden çıkan bir çift kahverengi gözle karşılaştım sinirle bakıyordu. Okuldan çıkış yaptı.

" Aras neler oluyor ? " yanımdan geçerken kolundan tutup durdurdum.

Aras " Sanane!!! " sertçe

" Sakin ol Aras "

Aras " Anlama problemi mi var sende ben sana kaç kere benimle muhatap olma dicem Kaç kere ? !!! " sertçe

" Sana insanlık yapıp sorduğum için özür dilerim " gidecekken

Aras " Sen bana ne demek istiyosun ? " tam gidecekken kolumdan sertçe tutarak

" Gayet açık konuşmadım mı KABASIN ARAS RUDE BOY' SUN YANİ ANLADIN MI BASTIMI O KAFAN ? "

Aras " Kızım bak zaten sinirliyim sinirimi senden çıkarmiyim " sertçe

" Çıkardın ya çıkaracağın kadar daha ne kadar çıkarcan ! "sertçe, onun kadar olmasada. Diyip okula giriş yaptım.

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR YORUM VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM...♥












Badboy And GoodgirlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin