■RapMonster■

9.9K 249 39
                                    

Artık bıkmıştın okuldaki herkesin seninle alay etmesinden bıkmıştın okulun en popüler çocuğu olan RapMonster'dan hoşlandığın için herkes seninle alay ediyordu..

Bir gün yine seninle alay edildi ve dayanamayıp ağlamaya başladın kalp hastalığın vardı sürekli üzülünce kalbine bir ağrı giriyordu ve nefes alamıyordun yine öyle olmuştu kızlar tuvaletine gittin ve daha fazla dayanamayıp orada bayılmıştın...

Uyandığında hastanedeydin doktorlara görünmeden hastaneden kaçtın..

Ertesi gün okula gelince RapMonster yanına geldi ve seni azarlamaya başladı..

RapMonster; Dün ne kadar endişelendim biliyor musun?

Sen; Bıktım artık RapMonster herkesin benimle alay etmesinden bıktım senin yüzünden oldu..


RapMonster; Artık edemeyecekler.

Sen; Nasıl?


RapMonster; Bak şimdi dedi ve elini tutup bağırmaya başladı..

RapMonster; HEY!HERKES BENİ İYİCE DİNLESİN! YILLARCA BENİM YÜZÜMDEN ALAY ETTİĞİNİZ KIZ ARTIK BANA AİT ONU SEVİYORUM BİZ SEVGİLİYİZ diyip elini havaya kaldırdı ve herkesin önünde dudağına yapıştı elleri belindeyken onun hiç bir yerine dokunmuyordun ve şaşırmıştın gözlerin açıktı onunki ise kapalıydı sen de yavaş yavaş gözlerini kapatıp elini RapMonster'ın ensesine koydun birbirimizden ayrılınca herkes sizi alkışlıyordu sen ise ona gülümsüyordun o da senin boynundan öpüp geri çekildi....







[Bu kitabı Hayal Et kitabı yapmaya karar verdim ona ayrı bir fic yazacağım yani Is My Life'a *Bilmeyenler İçin; Bu kitap önceden hayal et değildi Is My Life adlı bir hikayeydi ben Hayal Et yapmak istedim ve onu başka bir kitapta yayınlayacağım* Tüm üyeler bittikten sonra isteklere başlayacağım ve ithaf edeceğim diğer bölüm Suga olacak bu bölüm hakkındaki yorumlarınızı alabilir miyim lütfen :D ^^]


BANGTAN BOYS/방탄소년단 İle Hayaller Ve TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin