■Suga■ *istek*

2.2K 117 17
                                    

[Bu bölüm @JVRjin için yazılmıştır iyi okumalar♡~]

Bu gece arkadaşların ile gezmeye gidecektin sadece kız kıza olacaktınız yani Suga gelmeyecekti, Suga yatakta uzanıp seni izlerken sende makyaj yapıyordun.

Suga; Gitmeeee!


Sen; Gideceğim Suga, zaten kız kıza olacağız neyin hesabını yapıyorsun ki benimle?


Suga; Ya ne olacak ki bir gün arkadaşların ile buluşmasan? Zaten her gün birliktesiniz.


Sen; Sanane Suga! Ayrıca sana gel desem geleceksin de sanki!

Suga; Gelmem ama bak *adın* yanında bir erkek görürsem yeminle seni de arkadaşlarını da gebertirim.!


Sen; SUGA! SAKİN OL!


Suga; Tamam be git hadi.


Suga'yı öpüp kızlar ile buluştun arkandan Suga'nın seni takip ettiğini anlıyordun, o sırada bir arkadaşının sevgilisi geldi ve sana sarıldı. Sende ona sarıldın koşa koşa yanına Suga geldi ve seni çocuktan ayırdı, çocuğu dövmeye başladı kızlar ikisini de birbirinden uzak tuttu sen Suga'yı alıp eve götürdün.

Sen; BİR GÜN DE ARIZA ÇIKARMA DİMİ SUGA!

Sinirlenip odana çıktın üstünü değiştirmeye başladın Suga içeriye girmişti. Gelip belinden sana sarılıp boynunu öptü...


Suga; Özür dilerim bebeğim..

Sen; Her zaman böyle bir şey yapmak zorunda mısın?

Suga; Ya karımı kıskanmak suç mu?!.


Sen; Arkadaşımın sevgilisiydi o Suga..


Suga; Uzakdan onun değil de sana yavşayan biri olarak gözüküyordu!.



Sen; Evet Suga sen beni kıskanmaya devam et tamam mı!?

Yerine yatıp yorganı üstüne aldın Suga başını omzuna koymuştu seni gıdıklıyordu..

Sen; Ya hahahahaha Suga dur!

Suga; Hayır durmayacağım diyip daha hızlı gıdıklamaya başladı.

Sen; SUGA YETER DUR!

Bunu dediğinde durup dudağına minicik bir buse kondurdu..

Birlikte sarılarak uyudunuz..

BANGTAN BOYS/방탄소년단 İle Hayaller Ve TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin