■Jungkook■ *istek*

3.4K 182 43
                                    

[Bu bölüm NilsuDuman için yazılmıştır iyi okumalar♡]


Sevgilin ile 1 aydır görüşemiyordun ama sonunda bugün buluşup sinemaya gidecektiniz sen daha uyanmadan annen Jungkook'u eve almıştı bile o seni izlerken birden uyandın ve ona gülümsedin..

Jungkook; Günaydın tontişim...

Sen; Günaydın.

Jungkook; Hadi hazırlan da sinemaya gidelim..

Sen; Tamam..

Gidip yüzünü yıkadın ve bir kısa şortun üstüne straplez bir kıyafet onu üstüne de ince güzel bir hırka giyip Jungkook'un yanına gittin..

Jungkook; Hayatım şortunun devamı yükleniyor mu?

Sen; Huh?

Jungkook; Şortun diyorum çok kısa bir de straplez giymişsin...

Sen; Ama bunları çok seviyorum ben...

Jungkook; Ben sevmedim ama git değiştir..

Sen; Jungkook bak son giyişim olacak lütfen ya...

Jungkook; Tamam ama sana bakanı döverim..

Sen; Tamam diyip sırıttın annene de haber verip evden çıktınız Jungkook'un koluna girip yürümeye başladınız..

Sinemaya gelince salona girdiniz ve filmi izlemeye başladınız filmi izlerken Jungkook'a baktın ve seni izlediğini gördün..

Sen; Beni değil filmi izle...

Jungkook; Filmden daha güzelsin, gözlerimi senden alamıyorum..

Sen; Jungkook ben çok sıkıldım çıksak mı?

Jungkook; Peki prenses sen nasıl istersen...

Elinden tutup sinema salonundan çıktınız seni eve bıraktı bırakırkan bir öpücük aldı ve sen eve girene kadar seni izledi...



[Y/N;Şu ana kadar tüm istekleri yaptım yeni istekleri alabilirim hehehehehe ^^ ♡]

BANGTAN BOYS/방탄소년단 İle Hayaller Ve TepkilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin