[Bu bölüm @SwagSugaa için yazılmıştır iyi okumalar~♡]
Oğlun ve kocan önünde oyun oynarken onları izliyordun ve piknik sepetini hazırlıyordun. Kafana top gelince ikisine de bağırdın onlar ise sana bakıp gülüyorlardı...
Sen; Siz şimdi bittiniz! Gelin buraya!. Diyip onları bahçede kovalamaya başladın. Oğlunu kucağına alıp döndürmeye başladın..
Suga; Tamam hayatım bu kadar kovalama yeter hadi gidelim!
Sen; Hadi bakalım dedin ve piknik sepetini Suga'ya verdin, oğlunun elinden tutup onu arabaya bindirdin.
Piknik yapacağınız yere geldikten sonra kekleri, kurabiyeleri ve içecekleri yere serdiğin bezin üzerine koydun..
Onlar orada oyun oynarken yanlarına çağırdın ikiside terler içinde yanına geldiler.
Sen; Bu haliniz ne sizin eve gidince direk banyoya giriyorsunuz anlaştık mı?
Suga; Eveeet.
Oğlunuz; Uf ayne ya şende heyşeyi abaytıyosun.
Suga; Oğlum çok haklı *adın*..
Sen; Tamam hadi alın şunları da yiyin.
Ellerine bir kaç şey tutuşturduktan sonra ikiside birer yanağına öpücük kondurdu.
Artık gitme vakti gelince arabanıza binip eve döndünüz yolda oğlunuz uyumuştu o yüzden bol bol Suga ile konuştun..
Eve gidince de herşeyi güzelce yerine yerleştirdikten sonra yatağa uzandınız...
Suga; Bugün sana zaman ayıramadım üzgünüm hayatım diyip sana sarıldın.
Sen; Ama eğlendiniz..
Suga; Yoruldum da...
Sen; Uyu o zaman...
Suga; Bence *oğlunuzun adı* kardeş istiyor hıh?
Sen; Ne biçim yorgunsun sen!..
Suga; Yorgunluğum geçti gibi yaa evet evet geçti..
Sen; Hayır *oğlunuzun adı*istemez..
Suga; Yoo ben sordum istiyor.
Sen; Çocuğa bunu mu sordun Suga?
Suga; Ama napıyım hem ben sana evlenmeden önce söyledim 2 çocuk garanti diye..
Sen; Salaksın diyip birden üstüne çıktı..
Suga; Senin salağın diyip dudağına yapıştı..
Devamını siz hayal edin bence xjdjdj
Bu bölümden sonra istek gelirse onları yarın yayınlayabileceğim.