Capitolul 28

1K 71 4
                                    

E:De ce raspunzi tu la telefonul lui ?

V:Hmm ... vorbea tradatoarea de doua ori !!

E:Ce zici ?

V:Selly , Cristi , nu iti e putin rusine ??

E:Da-mi-l pe Cristi .. 

V:Nu e aici !!

E:Atunci pa !

V:Stai , nu inchide !

E:Ce vrei ?

V:Spune-mi doar , de ce ai venit la noi azi ?

E:Am venit ... 

V: ...ca aveai nevoie de cineva anume ?

E: ..... 

V:De Cristi ?

E:Te intereseaza ?

V:Nu , doar vreu sa stiu de ce Cristi ?

E:Am venit in fuga si plangand spre blocu' tau , sperand ca o sa fii acolo , si ca ne vom impaca ! am urlat plangand 

V:.....

E:Acuma taci , da' cand nu aveai incredere in mine tipai ca un nebun ca nu mai vrei sa ma vezi , si tote astea din cauza lu' Selly ! Si sa nu uit , din cauza geloziei tale . Am auzit ca la scoala ai fete de care esti super apropiat , da' tin in mine si tac , tac , dar ar trebui sa urlu la tine , cum fac acum . Nu mai pot sa plang atata pentru tine , numai pot si gata . 

V:Delia , eu ...

E:Taci ! Nu vreau sa mai plang pentru tine ! Ok ?!

V:Da' vreau sa iti zic sa nu mai plangi , putem incepe fiecare treaba lui , acuma !

E:....


Imi venea sa ma sinucid de ce a zis Vlad . Cum puteam sa il uit asa usor , nu , nu puteam . Stiam ca si el sufera , da' ma va uita prea usor . 


V:Nu cred ca mai am ce vorbi acum .. pa !

E: ........


Vlad a inchis si eu am inceput sa plang mai tare . Aveam mare nevoie de o imbratisare , si nu asa de la oricine , trebuia sa fie de la el . Imi doream sa fie langa mine si sa imi spuna : ''totul va fii bine , nu mai plange'' , numai ca speram degeaba , stiam ca plang ca o proasta , degeaba !!! Stiam , stiam , stiam !! Ma gandeam si la Selly , dar Vlad era pe primul loc . Mama a intrat chiar in acel moment , in camera mea , unde eram eu .


M:Aoleu , da' ce ai patit ?

E:Nimic , mama ...

M:Fata mea , esti distrusa .. ce ai ?

E:Am mai spus asta : NIMIC !

M:Eh , spune ce ai ca te ascult !

E:Ce am ?! Am mii de probleme pe cap , si-s prea grele , prea grele , mama ...

M:Imi pare rau Delai , inteleg de ce plangi ...

E:.......

M:Nu trebuie sa iti bati capul , fii mai chill' !

E:Chill ? Chill ? Serios ? Ooof , gata , lasa-ma !

M: ....




⚠✔Probleme cu vloggerii✔⚠                         [+12]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum