Capitolul 33

1.2K 66 13
                                    

M-am dus in camera mea . Am scos ''geanta'' de bagaj si am inceput sa imi pun haine in ea . Dupa ce mi-am pus hainele , mi-am pus laptopul , casttile , trusa de make-up , placa de par , incaltari ... si alte chestii care imi vor trebuii . Bineinteles , ca nu mi-au incaput toate intr-un bagaj , chiar daca era mare . Am mai luat unul , ca aveam trei , si mi-am pus si in acela alte haine . Mi-am mai luat unul dupa si l-am umplut cu ce imi mai trebuie , deodorante , parfumuri si altele de care aveam nevoi ca fata  . Le-am pus pe toate rezenate de perete , toate trei , si m-am dus sa imi fac rutina de dimineata , se facuse deja ora unu jumate , si eu eram in pijamale . M-am dus la baie , de mi-am facut un dus , si m-am schimbat in ceva mai comod . Am mancat o omleta si m-am dus in camera mea si am mai stat putin pe telefon . S-a facut 16:57 deja , wow , cum a trecut timpul ! M-am dus , apoi sa imi bag telefonul la incarcat ca bateria era 1% . Dupa ce l-am bagat la incarcat , m-am dus la bucatarie si am mai vorbit cu mama , in timp ce spala vasele . 


E:Imi va fii dor de tine ...

M:Si mie de tine , Andreea !

E:Paeca imi ziceai Delia ! :)

M:Eh , te cheama si Andreea , nu ?

E:Daa ... 

M:Pai ? Maine dimineata plec ... wow !

E:Si eu in seara asta !

M:Astepti sa mergi ?

E:Normal !! Sa ma trezesc in fiecare dimineata si sa merg cativa pasi pana la camera lui si sa ii spun ''Neata , iubire'' si sa il sarut pe buze !!! Doamne ! spun eu fericita , si o lacrima de fericire mi-a curs pe obraz

M:Wow , m-ai emotionat pana si pe mine !!


Lui mama i-au dat lacrimile de emotie si m-a imbratisat . Eu m-am dus in camera mea si eram foarte emotionata . Am inceput sa imi vorbesc in gand : 


''Ma voi trezii si voi ajunge la el cu cativa pasi . Ma voi aseza langa el , il voi saruta pe buze si ii voi spune ''Neata , iubire'' . El va fii somnoros , dar va putea sa imi raspuna ... Doamne , nu mai pot astepta !!'' 


Apoi m-am dus la magazin sa imi cumpar o sticla de Cola . Am mers vreo 10 minute , si am ajuns la magazin . Am intrat inauntru si mi-am cumparat o sticla mica de Cola . Am iesit si m-am uitat la ceasul digital de pe magazin , era ora 18:19 . Mai aveam putin si imi indeplineam visul . Am fugit acasa repede , si mama pornise masina . In vreo 6 minute am ajuns in camera mea . Mi-am luat telefonul si am fugit spre masina . Mama baga bagajele mele in portbagaj . Ne-am urcat in masina , ca era 19 fara ceva si am plecat spre blocul lui Vlad . Am ajuns in 15 minute sau 10 minute . Am coborat impreuna , mama a luat doua bagaje iar eu unul . Am sunat la interfon si ne-a dat drumul inauntru mama lor . 


M:Buna !

E:Buna seara !

MT(Munteanu) : Buna , buna , intrati !

M:Uite , am adus-o pe Delia .

MT:Ok , uite ce fata frumoasa , te iubeste Vlad mult daca vrei sa ma crezi !

E:Si eu il iubesc pe el !

M:Da , azi m-a facut sa plang de fericire cand o auzeam de ce zicea !

MT:Ce zicea ? Hai in bucatarie sa vorbim acolo ! 

E:Eu ce fac ?

MT:Tu du-te in camera lor , lasa bagajele aici ca ti le aduc eu sau vin baietii sa le ia !

E:Mersi , ok !


Am fugit la baieti in camera si Vlad statea pe pat pe telefon iar Cristi era in patul de sus , ca au paturi suprapuse . Cand m-a vazut Vlad , a aruncat telefonul prin pat si a fugit spre mine , apoi m-a luat in brate si m-a sarutat pe buze . Apoi l-am luat pe Vlad cu mine sa luam bagajele si a venit si Cristi sa ne ajute . Am luat fiecare cate unul si le-am dus intr-un dormitor , unde nu dormea nimeni . Era cu iesire la balcon si cu pat maricel , mobila era superba si totul era nou acolo . Bagajele erau pe roti si in drum spre camera mea , Cristi a scapat un bagaj jos , si au iesit toate lucrurile din el . Am auzit o busitura si m-am uitat inapoi , Cristi strangea lucrurile de pe jos si le punea in bagaj . M-am dus la el in fuga . 


E:Lasa ca le strang eu ! 

C:Nu ma lasa , eu le-am daramat !

E:Mai , le strang eu !! Ia mainile !!

C:Bine , ca nu vreau sa gasesc cine stie ce !

E:Haha , ce amuzant ! zic eu sarcastica


Cristi s-a dus in camera mea unde era si Vlad . Eu strangeam ce a cazut pe jos din bagaj si Vlad a venit la mine . 


V:Ce faci ? Stai sa te ajut ! zice el aplecandu-se si bagand lucrurile in bagaj 

E:Gata ! Am terminat ! 


Vlad a luat bagajul si l-a dus in camera . M-am dus si eu acolo . 


E:Ok , mersii ! Acum ma schimb , puteti pleca ?

C:Ok ...


Cristi a plecat , dar pe Vlad a trebuit sa il imping pana la iesire . Ma tot ruga sa il las sa ramana , dar l-am impins pe usa afara . M-am schimbat intr-o pereche de blogi scurti comozi , si o bluza pana la buric . Am iesit din camera mea si m-am dus la mama care tocmai pleca . Ne-am imbratisat si ea a plecat . Nu imi parea rau , ca am fii vorbit pe skipe aproape zilnic si am ramas cu Vlad . Dupa ce a plecat mama , eu m-am dus in camera baietilor . Vlad era suparat si statea pe pat . Cristi era pe cel de jos , si Vlad pe cel de sus . M-am uitat la Vlad si m-am urcat pana la el , pe patul de sus . M-am pus cu capul pe pieptul lui . Apoi l-am sarutat pe obraz . 


E:Esti suparat pe mine ?

V:Da !

E:Oooff ... ce sa fac ??!

V:Nu stiu !

E:Aham , deci trebuie sa fac ceva !!


Vlad s-a uitat in ochii mei si apoi a intors privirea . 


E:Mai esti suparat ?

V:Dap !!


I-am intors privirea spre mine si l-am sarutat pe buze . 


E:Mai esti suparat ?

V:Poate ...

E:Ok , promit ca data viitoare te las sa stai !!

V:Mai sunt 30% ... 

E:Ok , promit ca nu vei mai fii !


L-am sarutat iar pe buze si m-am pus cu capul pe pieptul lui si am adormit impreuna . 

⚠✔Probleme cu vloggerii✔⚠                         [+12]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum