A mai trecut si luna iunie de vara si a fost perfecta .
*iulie*
M-am trezit de dimineata , mi-am facut rutina si m-am dus la bucatarie , am mancat un bol de cereale cu lapte .
......
M:Buna dimineata !
E:Neata mama ..
M:Pe cat suntem azi ?
E:Intai iulie ...
M:Vai asa este , prima zi de iulie ! Ma duc la noul servici de maine !
E:Adica la scoala ?
M:Am renuntat ..
E:Si acum unde lucrezi ?
M:Chelnerita !
E:Pe bune , mama ?
M:Glumeam , fac meditatii , adica meditez copii de clasa a cincea pana la a opta !
E:Acasa ?
M:Da , maine vine o fetita pe nume Mihaela , pentru meditatii , e clasa a saptea !
E:La ce materie ?
M:Avand in vedere ca am facut facultate de engleza ... engleza ! :)
E:De ce nu mi-ai zis si mie ca vei face asta ?
M:Planuiesc chestia asta de doua saptamani !
E:Si cum vrei sa afle lumea de tine ?
M:Simplu , mi-am facut un site , unde mi-am lasat numarul de telefon ...
E:Cum se numeste ?
M: www.meditatiienglezaSarra.ro (⚠acest site este ireal⚠)
E:Am sa ma uit pe el mai tarziu ...
M:Uita-te acum sa vezi ce am scris ..
E:Ok ..
Mi-am luat teleefonul de pe masa si am intrat pe site , era o poza cu mama , si mult scris , am citit totul . Scria :
'' Engleza m-a atras inca din clasa a-5-a , si doresc sa va ajut copiii sa iubeasca la fel de mult aceasta materie si sa fie mai buni . Nu stiti niciodata cand vor avea nevoie de putina engleza avansata . Numarul meu de telefon este prezentat in caseta de la finalul articolului . Va rog sa ma sunati daca aveti nevoie de un astfel de ajutor . Am facut facultatea de engleza avansata si doresc sa va trimit acolo si copiii . ⚠Atentie : fac cursuri numai cu copii de la clasa a-5-a pana la clasa a -8-a !⚠ Sper ca voi ajuta pe fiecare , care ma va suna . Puteti apela numarul sau puteti da mesaj , ori SMS , oricand credeti ca puteti a ma anunta ! Linkurile tuturor paginilor de socializare (facebook , instagram , snapchat , ask.fm) sunt afisate mai jos , langa numarul de telefon . Bineinteles ca ma puteti anunta si pe una din paginile de socializare .
O ora = 50 lei (clasa a-5-a)
O ora = 50 lei (clasa a-6-a )
O ora = 70 lei (clasa a-7-a)
O ora = 95 lei (clasa a-8-a) ''
E:Woow , cat ai scris !
M:Da ... am scris tot ce trebuie ..
E:Cate persoane te-au anuntat .?!
M:Pana acum mama acestei fete Mihaela si inca 2 baieti de clasa a-8-a , dar separat ...
E:Fiecare cum e ?
Mama a luat din sertar doua dosare si citea de acolo
M:David , este pe 5 la ora 13:30 pana la 15 , iar Andrei este pe 4 la 10:00 pana la 12:30 , si Mihaela pe 2 , maine adica , la ora 14:00 pana la 15:00 !
E:Ti-ai facut niste dosare deja ?
M:Pai da ...