Iar am început să visez : "Iar în acea lume gri , Cristi a venit la mine și mi-a zis : "Delia , fii atentă ! Va reveni totul la normal , dacă îmi readuci trandafirul , da !? Ți-am dat un trandafir , acum mi-l dai înapoi și lumea ta va fi ca înainte . Ia trandafirul din inima ta și dămi-l " . Atunci Cristi a dispărut și am găsit un cuțit în iarba neagră și l-am luat , cu vărful spre pieptul meu !! Într-o secundă l-am îmfipt în piept , și a ajuns până la inimă . L-am scos , cuțitul , și , cu durere , în vârful acestuie , era îmfipt trandafirul roșu . Cu pieptul plin de sânge am strigat după Cristi , și el a apărut imediat . I-am dat trandafirul și el a plecat ."
M-am trezit , apoi , la 8 și am început să dansez prin cameră fericita , că totul e la fel ca înainte . Dar , ca să fiu sigură , l-am sunat pe Vlad .
*la telefon*
E:Neațaa !
V:Hei ! Ce faci ?
E:Bine ... Tu ?
V:Aici , cu Spot ! Ma joc cu el .
E:Aa , șiii , mă iubești ?!
V:Ce întrebare e asta ?
E:Știam eu , totul e o nebunie ! De ce e așa !?!...
V:Ce spui acolo , iubito ?
E:Iubito !? Da ! Te iubesc , nu îmi da drumul niciodată !!!
V:Ăăm , ok !
E:Am visat aseară ..
V:Ce ?
E:Cristi mi-a dat un trandafir și eram cu el , în realitate .. Și .. Și ..
V:Woo ! Stai asa ! Ce se întâmp!a în realitate !?
E:Dintr-un vis , am ajuns în realitate să fiu cu Cristi ! Parcă totul era altfel ! Eram cu Cristi așa cum sânt cu tine , și toate pozele cu noi , tu erai înlocuit de el îl ele ! Până la urmă , am visat în noaptea asta că mi-am tăiat pieptul ..
V:.....
E: ! Cum ziceam , am ajuns la inimă și am găsit trandafirul acolo și i ll-am dat lui Cristi , iar el l-a luat și a plecat !
V:Ciudat !
E:Am puțină treabă acum , pa !
V:Pa ...Am pus telefonul pe birou și m-am dus la bucătàrie . Mama era acolo .
M:Îți e foame !?
E:Da , cred că mă duc să mănânc la o pizzrie ...
M:Ai grijă , da !?
E:Ăhăm , da , da !
M:Du-te și schimbă-te de haine acum..
E:Ok !M-am dus în camera mea și m-am schimbat de haine (👇)
Apoi am ieșit afară , și m-am dus la o pizzerie .. Am ajuns acolo .
*după 10 minute*
Mâncam pizza și a intrat Selly înăuntru . OMG !! Era cu iubita lui , Magdalena , și îmi era puțin jenă să mă duc la el , așa că doar mă uitam spre ei , uneori . Magda a plecat la baie , și Selly se uita spre mine . Mă prefăceam că nu îl văd . A venit spre mine și înainte s-a uitat la ceas pe telefon . A ajuns la masa mea .
S:Bună !
E:Hei , ce cauți la masa mea ?
S:Am crezut că ...
E:Ăăm !? Ce !?
S:Eh , lasă asta ! Mi-ai părut foarte , wow !
E:Mai ușor , Magda este ..
S:.. Așa și ?
E:Andrei , eu sunt cu Vlad !
S:Munteanu ?
E:Da !! ❤
S:Rahat !!
E:Ce !?
S:Ăăm , nimic , eu merg la Magda !
E:Ok , pa !Andrei (Selly) a plecat la masa lui , după care s-a dus și Magda la el . Am continuat să mănânc și Andrei se uita într-una la mine . Mai râdea , mai vorbea , mai se uita la Magda , apoi trăgea cu ochiul spre mine . Eu mă simțeam ciudat , așa că l-am sunat pe Vlad , și i-am zis să vină . Nu a putut , fiindcă avea ceva de făcut . Magda a observat că Selly se uita la mine .
M:Bă , ce te uiți la aia !?
S:Care aia !?
M:Tipa aia , te uiți la ea !
S:Ba nu , știi că doar pe tine te iubesc !!
M:Și eu te iubesc !!*kiss by Selly and Magda*