Když se Tereza Tardis probudila, v Příčné ulici nejznámější kouzelnické ulici na světě, šla se zeptat dědečka u kterého bydlela pana Olivandra-který je mimochodem považován za jednoho z nejlepších prodejců
hůlek na světě-jestli nepřišla pošta samozřejmě byl pan Olivandr zahrabán mezi hůlkami. Podíval se na ni a usmál se od ucha k uchu a ukázal na stůl který byl přeplněný papíry a všelijakým bordelam. Terka hned vyděla že je tam dopis z Bradavic. Tyčil se tam nade vším a lampička svítila přímo na něj. Vrhla se tedy ke stolu, ale cestou málem zakopla o Snouwa-bílou kočku kterou jí dal děda k 11tým narozeninám což bylo nedávno takže je to ještě nemotorný kotě co se všude plete-Snow na ní zaprskal a odsprintoval do jejího pokoje ve druhém patre. Konečně se Terka dostala k dopisu byl upevněný rudou pečeťí ve které byl otisklý Bradavický erb. Přejela po něm jemně prsty, vydechla a polkla svůj nadšený výkřik. Pro jistotu ho otočila- sovy si prostě někdy spletou číslo popisné. No stává se to hodně často. V Příčné ulici až moc často.Tereza Tardis Olivandr
Příčiná ulice 1869/54
LondýnJejí pravé příjmení je Tardis, příjmení po otci který zemřel stejně jako její matka, byli zabiti LORDEM VOLDEMORTEM. Opatrně otevřela dopis a tím pádem přerušila rudou Bradavickou pečeť. Nasála vůní čerstvého papíru, vydechla a začala číst.
Vážená slečno Tardis
s potěšením vám oznamujeme že ve škole čar a kouzel v Bradavicích počítáme se studijním místem pro vás.
Školní rok začíná 1. Září.
Vaši váženou sovu očekáváme nejpozději 31. Červece.Krásný den přeje
Minerva McGonagallová
Zástupkyně řediteleOkamžitě se rozběhla do pokoje aby mohla hned odepsat. Vyběhla pár schůdků a táhla do prava, dveře byli otevřené, tak jimi jen promítla do svého maličkého útulného pokojíčku. Když vešla uviděla na své posteli ležet Snowa. Pousmála se a když kolem něho prošla pohladil ho po hebké hlavě. Sedla si za psací stůl a pustila se do dopisu.
Paní profesorko děkuji vám za pozvání. Určitě se uvidíme. Už se těším na vaše proslulé hodiny přemněňování.
S krásným dnem vas zdraví-
Tereza TardisDokončila svůj dopis a letěla ven za Karličkou, doba se jmenovala po její matce tedy po jejím druhém jméně. Tereza přivázala sově dopis k noze a poslala ji za profesorkou McGonagallovou. Byla štěstím bez sebe tak se rozhodla že hned další den půjde nakupovat. Připravila si nějakou tašku a koukal se na seznam co vše bude potřebovat. Hned věděla u koho co má koupit. Ještě si předpřipravila nějaké oblečení a šla dát dědovi dobrou, samozřejmě že byl ve skladu kam ráda nechodila. Počkala tedy až vyleze sedla si k psacímu stolu a než pan Olivander vylezl usla. Snow se ji ještě stačil uvelebit na klíně, když pan Olivander vylezl dal Terce pusu na čelo a odešel do vlastního pokoje. Nešel však spát ale zase pracovat. Když měl téměř vše hotovo šel zkontrolovat Terezu. Jelikož slyšel velkou ránu, bál se jestli na ni nedopadly nějaké hůlky. Terka už však neležela u stolu ale na zemi, pravděpodobně spadla. To vysvětluje tu ránu.
Doufam že se vám moje první kapitola líbila a napište do komentu názor budu ráda. Vím je to kratší ale nebojte budou delší.
ČTEŠ
Tardis
RandomKonečně dostala na co tak dlouho čekala... Potkala ty nejlepší týpky na světě... Jiná kolej než oni ale jejich vztah to nezničí. Je to tak trochu jiný Potter a možná trochu úchylný ale mne se to zdá faj. Sledujte mně i na instagramu- Instagram:jsem_...