"La La Land"/2. Chapter/ATY/NTF/

140 8 1
                                    

Armynavycatye armağan ediyorum. Diğer okuyucum adını bilseydim gerçekten senide eklerdim :( Üzgünüm. İyi okumalar. Telefondan yazıyorum kısa olabilir.

"Hadi Nina uyan. Crystal ile seni bekliyoruz."

"Tamam. Ama çok uykum var."

"Sabaha kadar uyumazsan bu olur. Annem işe gitti. Babamı biliyorsun."

Yanağıma şu meşhur öpücüğünden kondurdu. Ama ruhum başka yerlerde. Rihanna olayı ne hala çözemedim. Öyle bir isme kim sahip olur ki? İnternetten uyduruk bir isimdir. Buna eminim.

"Ne düşünüyorsun abla?"

"Rihanna meselesini."

"Çok güzel bir isim ama bana çok saçma geldi."

"Evet. Uydurmadır bir yerlerden."

"Seni seviyorum abla."

"Bende salak kardeşim."

Uzattığı diliyle aşağıya doğru gitti. One Direction resimlerine bakıyorum da, hepsi gerçekten çok iyi. Zayn. Damarları yırtılacak gibi. Harika şarkı söylüyor ve güzel gülümsüyor. Liam. Olgun ve iyi biri. Louis. Komik ve gülümsetici. Niall. Hırslı ve yakışıklı. Harry. Çok yakışıklı ve kaslı. Her şeyleri kusursuz. Bir tek şey eksik. Sahte dostluk yok. Eksik olan bu. Her zaman bana göre eksik olacak. Ama onlar her zaman muhteşem kalacak. Bunlar yüzünden omletim soğursa da çok kötü şeyler olacak.

Paltoma sarılmış yürürken 'AVM'nin önünün itfayeciler ve ambulanslarla dolu olduğunu gördüm. Ve orada uzun boylu kıvırcık biri. Ambulansta bekliyordu. Ne oluyor burada?

"İyi misiniz?"

Yeşil gözlerini kaldırıp bana baktı. Alnı kanıyordu. Tanrıım! Hemen ağlamam gerek. Lanet olası! Şu an göz yaşlarım sel olduuuuu.

"Sanmıyorum Maya. AVM'nin içi yanmış."

"Hahaha. Şakanın sırası değil Bay Styles. Haha. Şakaya baksana. Haha."

"Şaka değil kızım. Bu bir gerçek."

Ambulansın boşluğundan yararlanıp yanına oturdum. Sonra ise ona sarıldım. Evet,ben polis bey.

"Harword hayallerim suda demek."

Ağlamıyordum. İşi kaybetmiştim ve buralardaki en yüksek maaşlı yerdi. İki hafta kaldı okula. Yani bu sefer sıçtım. Nina aradı. Nina'yı göğüslerinden asıp tekmelemeyiz.

"One Thing. Güzel seçim."

Telefonu sessize aldıktan sonra devam ettim.

"Sarılmaya devam edebilir miyim?"

"Sence?"

Daha sıkıca sarıldım.Bu sefer gerçekten huzurluydum. Panda olup ona yapışmak istiyorum. Bunu sapık bir şekilde anlamayın,tamam mı? Belki bir kaç tane sapık şey düşünmüş olabilirim. Ama gerçekten küçük şeyler. Biraz yalancıy- Crystaaaal. Onlarla ilgili her boku bilen kardeşim. Ona bu seferlik çok ihtiyacım var.

"Eee?"

Rihanna'yı soramadan bir doktor aceleyle içeri girdi. Geriye gittim.

"Çok üzgünüz Bay Styles. Ekipler az olduğu için herkese yeti-Maya!"

Doktor teyzem. Şimdi birde pansuman isteyecek.

"Maya burada olduğuna sevindim. Lütfen ben gelene kadar ona pansuman yap."

"İşi kaybeden ben, yapan ben. Annem gibi müdürlüğü seçsen ne olurdu ki?"

"Bak hastenede masamda olacağım yerde buradayım. Hem yeni bir iş bulursun. Şimdi kırma beni."

Göz kırptıktan sonra diğer ambulansa yöneldi.

"Çok seksi bir kadın."

Kafasını göğüs arama yasladıktan sonra paltoyu yere attım.

"Buranın manzarası çok iyiiiiiiii!"

Pamuğu bastırınca elleriyle belimi yoğurdu.

"Rahat dur!"

Kafasını geri çektiğimde neredeyse tüm gömlek düğmelerim açılmıştı.

"PİS SAPIK!"

"Büyütmeseydin onları!"

Aceleyle gömleğimi tekrar kapadım. Lanet olası! Tanrı'ya ne diyeceğim! Sevgiliyken el ele tutuşmak bile kötü sayılırken hiç bir şeyim olmayan adam göğüslerimi görüyor.

"Kıvırcık ya da pis sapık kıvırcık-"

"Küçült onları o zaman! Bana niye suç atıyorsun?"

Sinirden suratına bir tokat yapıştırdım. Gerilen kaslarıyla beraber bana baktı.

"Lanet olsun!"

Eline aldığı telefonuyla çıkıp gitti. Beyinsiz kıvırcık. Bir de melezlikle dalga geçseydi suratına iğneler saplayacaktım. Al kızım. Yine birini kırdın. Bu sefer sıra teyzemde.

Sinirli bir şekilde girdiğimde ambulans sallanmıştı.

"Ne oldu tatlım?"

"O adamı çekemeyeceğim halde bana onu verdin! Lanet olası pis sapık beni soydu!"

Hayır! La la land,yine mi!

Kısa oldu biliyorum. Üzgünüm.

A THOUSAND YEARS (Rihanna & Harry Styles NTF.)(ASKI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin