Birden asminin sesiyle irkildi;
_hoşgeldin doktor
_hoşbulduk kürt kızı, ne güzel söyledin öyle türküyü.. Bu arada ben hakan. Bundan sonra seninle ben ilgilenecegim.Ama önce ailenle konusmak istiyorum. Sahi pnlar neredeler?...
...bunun üzerine yüzü asılan asmin cevap verdi.
_saol doktor yürek yanınca seste yanık cıkar derler.Anamı babamı soracak olursan yoklar doktor onlar ben buraya geldıgımden beri yoklar, ne konusacaksan benımle konus.
...hakan anlamasada asmini üzmek istemeyip sessiz kaldı.
_peki senin le konusalım ozaman kürt kızı
Hastalık hakkında konusmaya basladılar. Bu konusmalara alısıktı zaten asmın.ama hakan kalbıne düşen atesede o atesın sonunu dınlemeyede alışık degıldı. Konustukca ıcı yanıyordu hakanın. Konusma bıtmıs hemsıre nergıs gelmıs asmıne ıgnesını vurmustu.hakan kapıda nergısı beklıyordu cıkınca sorusunu sordu.
_nergıs hemsıre asminin annesi babası nerede?ölmüşlermi?
_yok hakan bey annesi babası yasıyor.fakat köydeler. Yıllar önce bırakıp gittiler,her yıl bir gece vaktı babası gelır hastane masrafını oder gıder.
_olurmu hiç öyle şey!insan evladını hiçmi merak etmez!kardesi abısıdemı yok parayla olacak iş mi bu? Kim ilgileniyor bu kızla?!
_oluyor işte hakan bey mecbursanız oluyor,zamanla sızden alısırsınız.iki abisi varmıs fakat ölmüşer. Bir kız kardesi varmıs oda ıntıhar etmıs kimi kimsesi yok anlayacagınız.biz ilgikeniyoruz kardesımız gıbı oldu artık zaten.
_peki nergis hemsıre sagol
...deyip odasına gitti hakan düşünmeye basladı bie insan nasık evladını bırakıp gidebilirdi?hangı sart insanı buna mecbur edeedi?sendemi benim gibi yanlızsın kürt kızı diye gecırdı içinden.
Hakan cok hos bır adamdı, koyu renk sacları,kahve rengı gözleri kumral tenli 1.80 boyunda bir adamdı genclık yıllarında gıttıgı spor sayesınde yapılı bır vıcudada sahıptı.fakat her bakanı bır kez daha baktırmasına ragmen oyke eglence duskunu her gun bır kızla gonul eglendıren bır adam degıldı.aksıne basarılı ve beyfendı tavırları vardı.