_dogru dersin doktor herşey heryerde aynı, ama bunu anlatmak çok zor. Bunu yapan benım memleketımın evladı degıl.hep yabanvı memelektın oyunları bunlar.bu topragın ekmegını yemıs suyunu içmiş adam bunu yapmaz.hepimiz muhammet ümmetiyiz.ırklarımız bile aynı aslında eger birini dışlayacaksak batıya özenenleri dışlayalım.batıya özenip kıyafetini dilini, karakterini degiltereni dışlayalım.
_dogru dersin kürt kızı,elin batıya özenen adamı gelişmiş modern olur benim kardeşim hor görülür.heryerde kötü insam vardır,bir bahçe düşün bütün meyveler saglam olmazki ama önemli olan çürük olanları erken ayırmak yoksa digerlerinede bulastırır...
...böyle konuşup durmuşlar saatlerce ardından asmin yatagında doktor ise koltukta uyuya kalmış.gece yarısı hakan bir patırtıyla uyanır.bir bagırısma sesi duyar teleşla asminin odasından cıkıo asagıya ıner.karşısında ki manzara karsında hem şaşırır hem korkar.karsısında eli silahlı 5 adam ve yanlatında yaralı bır arkadasları vardır.hemşireler ise korkup bir köşede toplanmış aglıyorlardı.hakan cesaretini toplayıo konuştu.
_ne oluyor burada?!siz kimsiniz?hastaneye bu şekilde nasıl girersiniz?!_kes sesini doktor!hemen gek bak su adama!! Yoksa bu gece buradan kimse sağ çıkamaz.!!! Anladın mı?!
...diye bagırır adam.ardından hakanın başına silahı dayayıp sürüklemeye başlar.hakan yapacak birşey olmadıgını anlayınca mecbur hasta ile ilgilenmeye başlar.kolunda ve omzunda yara olan adamı amelyathaneye götürmek istesede ikna edemez.bu yüzden hastane korıdorunda kursunları cıkarıp dikiş atar.bittigini söyledigi anda kafasına sert bir darbe vurulur.gözlerini açtıgında başında bir kaç asker ve hemşire nergis vardır.başı hala sızlıyordu.gözlerini bir kac kez kapayıp acar.ardından jandarma olanları hemsıreler ıse durumunu sorar bıraz bekledıkten sonra ıyı oldugunu soyleyıp olanları anlatır.