Βερο : "Μετα τον καφε πηγαμε για μια βολτα στο παρκακι της γειτονιας μιλησαμε για διαφορα θεματα. Η ωρα περασε πολη γρηγορα λεγαμε να παμε σπιτια μας. Μολις σηκοθηκαμε απο το παγκακι ειδαμε ενα πολυ ωραιο παιδι μαζι με εναν φιλο του και τον σκυλο. Καθως πλησιαζαν ο ενας απο τους δυο μου φανικε γνωστος αλλα εκεινη την ωρα ειχα παθει ""αμνησια"" και μου ηταν δυσκολο να θυμηθω το παραμικρο. Εμεις περασαμε ξιστα τους και εκει μου ηρθε φλασια και τον φωναξα ""Παναγιωτη?"" και γυρισε αμεσος προς εμας. Με κοιταξε απο πανω ως κατω και ειπε :""Βερονικα?"" μετα κοιταξε και την φιλη μου και ειπε :"Τατιανα?". "
Τατι : "Βρε βρε τι μικρος που ειναι ο κοσμος.... Νομιζαμε πως δε θα σε ξαναβλεπαμε βρε Νουλη."
Πανος : "Ε τι να κανουμε βρε Τανα οπως φαινεται δε θα με ξεφορτοθιτε τοσο ευκολα οσο πιστευες".
Βερο: "Γιατι το λες αυτο?"
Πανο: "Αυτο δε λεγατε ρε κοριτσια πριν αν θυμαμαι καλα σχεδον 5 χρονια?".
Βερο: "και πως ξερεις οτι ηταν για σενα?"
Τατι: " Ωχχχ νομιζω καταλαβα Βερο θυμασαι που οταν μιλουσαμε τοτες.... και σου ειπα οτι καποιος ηταν εκει και μας ακουγε εσυ γελασες? Ε να τωρα γελα και εδω..."
Βερο : " Τατι σταματα! Πρεπει να μας πει το παιδι απο δω τι ειχε ακουσει"
Πανος: " Βερο δε νομιζω πως εχω να πω κατι γιατι τα λεγατε ξεκαθαρα μονες σας και τα θυμαστε πιστευω"
Τατι : " Νομιζω πως τα παρακουσες λιγακι".
Πανος: " Ναι εσυ καλη φιλη ησουν Τανα που της ελεγες να μη μου μιλαει ουτε καν να με κοιταει γιατι της κανω κακο.... Οτι πρεπει να αλλαξει φιλο και στη θεση μου να βαλει τον Κωστα. Αλλα φυσικα ποιον αλλον θα ελεγες αφου τον γουσταρες?"
Βερο : " Αρκετα δεν θελω να ακουσω αλλα γιατι δεν ειχες ακουσει απο την αρχη την κουβεντα μας και παλη καλα δηλαδη. Και μην μιλησεις ετσι ξανα στην φιλη μ."
Τατι : " Αστον ρε Βερο παμε να φυγουμε."
Πανος : " Ναι σωστα παντα αυτο κανατε οι δυο σας στη πρωτη δυσκολια τα παρατατε."
Βερο : " δεν εχεις ιδεα γιατι εγιναν ολα αυτα και δε θα καταλαβεις και στο κατω - κατω εσυ δε μου- μας ηθελα να πω ησουν αυτος που δε μας μιλησε απο τοτε και οταν σε ρωτησαμε τον λογο μας εβρισες."
Πανος: "Και τι ηθελες να κανω να με διοχνατε στα καλα καθουμενα να με βριζατε και να γελουσατε μαζι μου σαν παιχνιδι? Και ξερατε καλα και οι δυο σας πως θα εφευγα απο το σχολειο γιατι επρεπε να φυγουμε απο την Ελλαδα. Και παρολο αυτα θελατε να με κανετε περα.... Και εγω απλα σας το εκανα πιο ευκολο."
YOU ARE READING
ΝΕΑ ΖΩΗ ΝΕΑ ΑΡΧΗ
RomanceΟι ερωτες του δημοτικου και του γυμνασιου οπως ξερουμε δεν κρατανε παντα. Σε αυτην την ιστορι θα προσπαθησουν αρκετα για να κρατησει η σχεση τους. Αλλα τι θα γινει αργοτερα? Οι ηρωες μας θα τα καταφερουν τελικα να ειναι μαζι?