Πάνος: "Γιατί .... Με αυτά που άκουσα δεν ήθελα να μου πείτε και άλλες βλακειες και θα προσπαθούσατε να βρείτε δικαιολογίες ή ακόμα χειρότερα ψέματα και οσο πληγώθηκα μου έφτανε δεν θα άντεχα περισσότερο..."
Βερο:"Μα καλά δε σκέφτηκες πως θα υπήρχε ενδεχόμενο να ακούσεις την αλήθεια?"
Τατι:" Καλά Γιαννη μου δε θα μας βγει σε καλό όλο αυτό να μου το θυμηθείς αν και έχω μία ιδέα"
Γιαννης:" Για να την ακούσω?" Με πονηρό χαμόγελο στα χείλη.
Τατι:" Λέω μήπως τους βοηθήσουμε λίγο και πάμε καμία βόλτα οι δυό μας αν το θες φυσικά" Αχ μακάρι να πει ναι βαρέθηκα να τους ακούω να τσακώνονται σαν τα πεντάχρονα. Έτσι μου έρχεται να πω στον Πάνο τα πάντα αλλά δεν ανακατεύομαι ουυυφ τι θα κάνω και με αυτό το κουκλη τι θα σκεφτεί το πονηρό μυαλό του άραγε?
Γιαννης:" Το θέλω πολύ αλλά που να τους αφήσεις μόνους θα σκοτωθούν"
Βερο:" Τι λέτε εσείς εκεί? Θέλουμε και εμείς να μάθουμε"
Πάνος:" Ρε Γιαννη να σου πω πάρε την Τατι και φύγετε" Μακάρι να φύγουν γιατί δεν το βλέπω να της μιλάω ούτε σήμερα ουτε ποτέ...
Γιαννης:" Πολύ ευχαρίστως. Καλά να περάσετε και φρόνιμα. Ααα!!! Και βρείτε τα επιτέλους γιατί μας κουράζεται αφού εκεί θα καταλήξετε" Ωωχ πεταξα την βόμβα ελπίζω να μην τα θαλασσοσα😯
Τατιανα:" Δεν το πιστεύω ότι το ειπες αυτό είχα στο μυαλό μου πωπωω έχουμε χημεία τελικά οι δυό μας " οπα τι είπα πάλι? Μόνο να μη με περάσει για καμιά εύκολη......
Βερο:" Δεν σε πιστεύω θα συμφωνήσεις μαζί του και θα με αφήσεις με αυτόν?" Δείχνοντας τον Πανο με ειρωνεία και θυμό
Πάνος:" Δε δαγκώνω μη φοβάσαι και στο κάτω- κάτω δε κατάλαβα τι έχω?
Βερο:" Τίποτα δεν έχεις αυτό είναι το θέμα ούτε τοτες το είχες"
Πάνος:"Τι θες να πεις?"
Γιαννης:" Ε παιδιά εμείς φευγουμε και για τον θεό μη κάνετε έτσι μιληστε σαν πολιτισμένοι άνθρωποι σας κοιτάνε όλοι"
Τατι:"Βερο μου μη θυμώσεις μαζί μου αλλά συμφωνω με τον Γιαννη έχετε γίνει θέαμα και πες τα όλα"
Γιαννης:" Άντε σας αφήνουμε καλή συνέχεια και Πανο όλα."
Πάνος:" Οκ καλή συνέχεια και σε σας παιδιά τα λέμε οκ... Λοιπόν Βερονικα ακου δε σου κραταω καμία κακία γιατί να το έκανα εξάλλου δεν ωφελούσε επειδή σε αγαπούσα όχι μόνο σαν φίλη μου αλλα κάτι παραπάνω. Και όταν άκουσα το τι λεγατε ήταν λες και άνοιξε η γή να με καταπιεί δεν μπόρεσα να μείνω ήθελα ακόμα περισσότερο να φύγω και αυτό έκανα. Και όταν ήρθατε να με βρείτε φοβόμουν και δεν μπορούσα τις υποκρισίες, τα ψέματα, τις δικαιολογίες και πολύ περισσότερο φοβόμουν την απόρριψη, την απάντηση σου και κυρίως την απόσταση."ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ το είπα.
Βερο:" Τι ακριβώς φοβόσουν? Γιατί δε μου μίλησες τοτες? Όλα θα ήταν διαφορετικά γιατί και γω για τον ίδιο ακριβώς λόγο ήθελα να απομακρυνθω αυτό λέγαμε με την Τατιανα γι'αυτο είπε να μη σου μιλάω μου έκανε κακο. Όταν ειπες ότι θα έφευγες δεν άντεχα να σε βλέπω , να σου μιλάω και να το παίζω άνετη και αδιάφορη..... Πππωωω πως τα κάναμε ετσι. Και γω σε αγαπούσα πολυ......"
Πάνος:"Με αγαπούσες ...... Τώρα? Αν σου ζητούσα να είμαστε μαζί να κάνουμε μία προσπάθεια τι θα έλεγες? Δεν θέλω τώρα απάντηση οπότε είσαι εσύ έτοιμη να μου πεις." Μακάρι να είναι θετική ή απάντηση θέλω πολύ να είμαστε μαζί........😉😊
Βερο:"Κοίτα Πάνο θα το σκεφτώ πολύ αν και θα το ήθελα πάρα πολύ. τώρα είμαι μπερδεμένη δε ξέρω αλήθεια".
Πάνος:" Ναι το καταλαβαίνω και δεν θα σε πιέσω για τίποτα......."
Βερο:" Σε ευχαριστώ πολύ. Πάμε σιγα- σιγά? Να πάρουμε και τηλέφωνο τα παιδιά γιατί είναι αργά και θα ανισυχουν οι γονείς μου "
Πάνος:" Ναι φυσικά πάμε"............
BẠN ĐANG ĐỌC
ΝΕΑ ΖΩΗ ΝΕΑ ΑΡΧΗ
Lãng mạnΟι ερωτες του δημοτικου και του γυμνασιου οπως ξερουμε δεν κρατανε παντα. Σε αυτην την ιστορι θα προσπαθησουν αρκετα για να κρατησει η σχεση τους. Αλλα τι θα γινει αργοτερα? Οι ηρωες μας θα τα καταφερουν τελικα να ειναι μαζι?