intikam

419 26 8
                                    


odadan çıkıp Kaan beyin yanına gittim ben geldiğim gibi Ilgaz Cemre nin yanına döndü.

---ee ne yapmayı düşünüyorsun?diye sordu

---bilmem

---Ilgaz ile konuştum

--neyi?

---en yakın bir zamanda evlenecekler fakat...

---fakat?

---Ilgaz Türkiye de yaşamak istemiyor Amerikaya tekrar dönmek istiyor

---ne hayır asla izin vermem buna !!

---evlenmesinler mi istiyorsun? Buna mecbursun Ezgi

---beni tehdit mi ediyorsunuz?

---lafı nasıl anlamak istiyorsan öyle anlıyorsun

---yeter artık buna izin vermeyeceğim Cemre Amerika ya falan gitmeyecek Ilgaz onu benden zaten aldı başka bir ülkeye asla gidemez gitmedikleri gibi burada evlenecekler.

---peki bunu Ilgaz kabul etmese ne olur dedi kendinden emin bir şekilde

----onu dava ederim.

----işte yapamazsın onu dedi kaşlarını çatarak

---yaparım yemin ederim yaparım .sinirlenmiştim ve ağlamamak için kendimi çok fazla sıkıyordum yine ağlamamak için elimi yumruk yapmıştım.

--- siz benim mesleğimin hala farkında değilsiniz ama anlatayım ben bir avukatım eğer benim dediğim olmazsa gerçekten Ilgaz diye birini tanımam.

Derin bir iç çekerek

---tamam ne diyorsan o olsun .

Suratına şaşkın bir ifadeyle baktım çünkü ilk defa kaan beyi alt etmiştim.

---ee hadi gidelim öyleyse .

---nereye

--- holding de bir toplantım var Eda aradı haber verdi tamamen aklımdan çıkmış.

---anlamadım Eda mı dediniz daha sabah ağlayıp acı çeken Eda size toplantı olduğunu mu haber verdi?

---evet

---ben gerçekten anlamadım

---bir sürü şeyi geç anlıyorsun zaten.Bari bu sefer şaşırtsaydın.

Cevap vermedim belli ki bana karşı kaybetmeyi hazmetmemişti.

Ee hadi gidelim dedim neşeli bir ses tonuyla ve arabaya doğru yürümeye başladım uzun bir aradan sonra ilk defa kafamı koltuğa rahat koymuştum.

Kaan bey arabayı çalıştırdığında telefonu çaldı bir şeyler belli etmemeye çalışarak konuşuyordu. Sürekli evet evet diyerek merakımı git gide arttırıyordu.

Telefonu kapattığında endişeli gözüküyordu

--bir sorun mu var Kaan bey?

--hayır ama şimdi ne dersem onu yapacaksın kemerini tak ve bana hiçbir soru sorma

---ne oluyo Kaan bey

--dediğimde arkamızda sürekli korna çalan bir araba geliyordu Kaan daha da hızlanmaya başladı .

---Kaan bey ne oluyor cevap verin

---bir şey sorma Ezgi sus ve sıkı tutun diyerek gaza bastı o kadar süratli sürüyordu ki kolumu pencereden sarkıtsam yerinden çıkabilirdi.

stajyer avukatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin