ilk öpücük

490 34 0
                                    

ARKADAŞLAR İNANIN VOTELEMEK (OYLAMAK) 5 SANİYENİZİ ALMAZ :)

Hiç Muratla bu şekil konuşmamıştım tamam hayal kırıklarım vardı ama her şeye rağmen onu seviyordum vazgeçemiyordum o hayal kırıkları koleksiyonumun en güzel parçasıydı.

Yavaş yavaş Kaan bey in yanına doğru ilerlediğimde partinin bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim.Eda nın gözleri hala üstümdeydi ve bu beni rahatsız ediyordu. Hayatımda hiç içki içmemiştim ve tadını çok merak ediyordum Cemre daha önce içmişti fakat ,içki şişede durduğu gibi Cemrede durmamıştı.

Elime bir bardak alıp tam ağzıma dayayacaktım ki Kaan beyin elimi tutmasıyla bırakmam bir oldu.

---- içme

---neden herkes içiyor ama

---sana içmemeni söylüyorum dediği an bardağı alıp kafama diktim ve sanki büyük bir zafer kazanmışımda öyle bir gülümsemeyle

---- siz konuşursunuz ben yaparım.

----Ezgi sınırlarını zorluyorsun. İçki yi içmemle çarpması bir oldu çok sertti ve tadı iğrençti.Sırf Kaan bey istemiyor diye onun inadına içmek istiyordum ve devam ediyordum

1 SAAT SONRA

---sana bu kadar içmemeni söylemiştim bir kerede beni dinle be

Kulağımda kaanın sesini duydukça ve gözlerim onu 2 li görmeye başlayınca tuhaf tuhaf gülmeye başladım ne yaptığımın farkında bile değildim sadece Kaan beyin beni zapt etmesini fark ediyordum .vücüdum iskeletsiz gibi hissediyordum ve her yere sallanıyordum en son kendimi parti sesinin uzağında bir yerde buldum .

----ne zaman akıllanacaksın sen

----kaan sen niye böylesin dediğimde gereksiz ve yanlış bir zaman da sordum

----nasıl. Dedi.

--- böyle sert ,kaba ,ama bir o kadar da nazik ,sinirli ama uysal yani ne bileyim . uzun bir süre cevap vermedi ve ben hala kendimden geçmiş bir şekilde ve başımın zonklamasıyla yerimde duramıyordum .Birden ayağa kalktım ve Kaanın oturduğu koltuğa oturmak istemiştim fakat dengemi birden kaybedip üstüne düştüm

Kaan bey şaşkın şakın bakarken ben hala salak gibi gülüyordum ve etini parçalaya parçalaya sonunda üstünden kalkabilmiştim.

-----Bence sen nasıl birisin biliyor musun? dedim birden şaşkın bir ifadeyle

-----nasıl?

-----aslında birbirimize çok benziyoruz Sert tiplerdeniz. Herkes hiçbir şey canımızı acıtmaz zannediyor ama acıtıyor.herkesin gizliden yaşadığı bir acı vardır kimi belli eder acılarını kimi bizim gibi belli etmez ama her saniye acıyı taşıyordur .

---- peki sen ne yapıyorsun acını hafifletmek için diye sordu hafiften dolmuş gözleriyle bana bakarken

---- bilmem her zaman ''geçer  ''demişimidir. Geçmez deme, bu hayatta her şey geçiyor. Geçerken canınızdan bir miktar can alıp geçtiği de oluyor ama bir şekilde geçiyor.

Uzun süre konuşmadık ardından hızlı bir hamleyle ayağa kalktım

--- hadi gidelim dediğimde Kaan hala dediklerimin etkisinde olmalı ki dalmıştı.

---yanına doğru yürümeye başladım ve ona doğru eğildiğimde sıkıca bana sarıldı ne olduğunu anlamaya çalışıyordum. Gerçekten Kaan bey bana sarılmış mıydı yoksa sarhoşluğumun verdiği bir şapşallık mıydı.

----iyi misiniz

----hayır kötüyüm ben gerçekten çok kötü bir insanım.

Dediğinde sesinde sitemli bir haykırış vardı bu biraz şey gibi suyun içinde sesin kısılana kadar çığlık atıyorsun ama kimse duymuyor .

Gitsek iyi olacak herhalde.diyerek ayağa kalktım Kaan bey de toparlandı ve bana elini uzatarak

---karı koca rolündeyiz fakat hiç el ele tutuşmadık

---ımmm şey

---hadi diyerek elini işaret etti ve elini tutarak havuz kenarına tekrar geldik Allah ım en uzun geceyi yaşıyordum sanki zaman geçmiyordu.

Murat ın ve Edanın gözleri benim üzerimdeydi Zeynep in gözü  ise Murat ın üstündeydi.Murat ve Zeynep te el ele tutuşarak yanımıza geldiler .

---ee Murat bey hayırlı olsun diyemedik kaç yıldır evlisiniz?dedi gereksiz insan Zeynep

---2

--- aa ne tesadüf biz de 2

Ne doğru mu duymuştum ne yani beni aldattığı yetmiyormuş gibi bir de o yıl içinde evlenmişler miydi?

Zeynep git gide Murat a yakınlaşıyordu ve sürekli onu öpüyordu. Tabi bu da benim canımı sıkıyordu neden ama bilmiyorum sıkıyordu işte.

--Kaan bey nasıl tanıştınız hala sorunun cevabını alabilmiş değilim

Bir an sana ne demek istedim fakat bu partiyi mahvetmek istemiyordum.

---- yani doğrusunu söylemek gerekirse Zeynep hanım Ezgiyle ben ikimiz de maviydik aslında o gökyüzü ben deniz .aynı rengiz aynı düşünce yapımız var fakat dıştan farklıyız.

Biz bir arkadaş vasıtasıyla tanıştık zaman içinde sevgili olduk ve evlilikte 2. yılımızdayız. Dediğinde bir ana şaşkınlıkla Kaan bey e baktım 1. si yalan söylemişti biz bir arkadaş vasıtasıyla tanışmamıştık diye düşünürken sanki evliyiz de böyle düşünüyorum saçma olmuştu 2. si ne güzel söyledi ''ikimiz de maviyiz aslında o gökyüzüydü ben deniz ''.bilmiyorum ama sarhoşluğumun verdiği etkimiydi yoksa Zeynep i kıskandırma çabam mıydı o an Kaan ı öpesim geldi ve yine düşünmeden hareket edip dudaklarına yapışmıştım.

Bu beni hayatımda ilk öpücüğümdü bunu murat ile hayal ediyorken kimle yaşıyordum tamam evliliğimizi inandırmam gerekiyordu fakat bu denli tahmin etmemiştim. Bunları düşünürken Kaan  bey tepkisiz bir şekilde durmuş sadece ben öpmeye devam ediyordum ve en sonunda dudaklarımızı ayırdık . ne yapmıştım ben yine bir saçmalık yine bir hadise .

Murat ve Zeynep mosmor bir şekilde bana bakıyorlardı yalnız birini unutmuşum Eda çok sinirliydi beni öldürebilirdi korkmuştum korktuğum gibi Kanın elini sıkıca kavradım o hala şaşkındı ve ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışıyordu.

Eda git gide bana doğru yaklaşıyordu ve ben hala Kaanın elini bırakmıyordum.Eda Kana bakarak

----Kaan bey eşiniz ile sohbetinizi bölüyorum fakat Ezgi hanımla görüşmem gereken bir konu varda onu yanınızdan 2 dk lığına çalabilir miyim?

Dedi sakin bir ses tonuyla Kaan odunu da hemen kabul etti ah be Kaan yaktın beni

---Evet Eda dinliyorum hızlı ol dedim bir yandan cesur bir yandan ürkek bir ses tonuyla

--Ben sana ne dedim kızım Kaan dan uzak dur dedim değil mi? Sen yaptın damarıma bastın . git gide bana yaklaşıyordu

---sana uzak durman gerektiğini söylemiştim şimdi kork benden stajyer avukat diyerek koluma girdi ve ani bir hareketle beni havuza attı ve ben astımım olduğu için hiç yüzmemiştim ve yüzme bilmiyordum.

i

stajyer avukatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin