----sen bilirsin benimle iş görüşmelerine davalara başka projelere katılma fırsatını kaçırırsın yazık oldu ama ne yapalım başkasını bulalım artık.dediğin de beynimde şimşek çaktı resmen eğer ben burada çalışırsam çok büyük bir kariyerim olabilirdi ne geçmiş vardır ne de bir gelecek sadece koca bir şimdi vardır diyerek teklifi mecburda olsa kabul edecektim.
----şimdi odamdan çıkabilirsin .dediğin de gerçekten ukalanın teki olduğu kararına vardım.sekreter yanıma geldiğinde odanız ilerde ezgi hanım dediğinde çok heyecanlandım yalnız sekreterin adını bilmiyordum sorduğumda adının melek olduğunu söyledi geçekten adı gibiydi melek gibiydi esmer güzeliydi ve her şeye holdingde özellikle kaan beyle en çok o ilgileniyordu .1HAFTA SONRA
İş hayatım güzel geçiyordu tabi birkaç çirkef çalışanlar dışında her seferinde beni kaan beye karşı küçük düşürmeye çalışıyorlar Allahtan melek var onun sayesinde bu kişileri daha iyi tanıyorum .tam bir dava üzerine çalışırken birden avukat hanım diyerek içeri giren cemreyi gördüm gördüğüm an masamdan doğrularak ayaklandım sıkıca sarıldık birbirimize her zamanki gibi ne getireceğini biliyordu çikolata ....
Cemrenin son sınavı kalmıştı onu vermiş çok sevindim bu demek oluyor kiartık o da staja başlayabilirdi onun adına çok sevinmiştim hemen çalıştığımholdinge başvuru da bulunması konusunda ısrar ettim en sonunda ısrarlarımadayanmayıp başvuruda bulundu işlerimi hallettikten sonra beraber eve vardıikimizde büyük bir pizzayı hak ediyorduk hemen sipariş verdik pizzamızgeldikten sonra bir film izlemek istedik en başta komedi izledik fakat bizikesmeyince korku filmi halka yı izledik birbirimize o kadar sıkıca sarılıyordukki korkudan birbirimize yapışmıştık sanırım .sarıldığım an cemrede aile kokusualdım gerçekten cemre benim hayatta ki tek ailemdi .
aile diyorum çünkü o bana hem anne hem baba hem kardeş oldu onu asla bırakmıyacaktım onu çok seviyordum ailemiz öldüğünden beri birbirimizi asla bırakmadık.film bittikten sonra ikimizde ayaklandık ve ortalığı toplamaya başladık cemre ve ben gece temizlik yapmayı seviyorduk çünkü sabah her ikimizde evde olmazdık geldiğimizde de geç olurdu ve hareket edemezdik .işimizi bitirdikten sonra ikimizde odalarımıza çekildik cemreyle en büyük hayalimiz birlikte yaşamaktı evlenmeyecektik sadece ikimiz olacaktık birbirimizi çok seviyorduk .onun için hep beraberiz onunla aynı evdeydik fakat istediğimiz gibi bir ev değildi kocaman bir oda istiyorduk ful kitaplık dolu duvardan duvar kitaplar istiyorduk özel tasarım kitaplı koltuklar istiyorduk sanırım ev değiştirmemizin zamanı gelmişti ikimizde çalışır paralarımız biriktirir belki alabilirdik çünkü Allah gerçekleştirmeyeceği şeyin hayalini kurdurtmazmış....
Sabah kalktığımda bir yorgunluk vardı üzerimde iştahım da yoktu üzerime orta minilikte siyah belde sıkmalı eteği bol bir elbise giydim siyah ta stiletto giydim gerçekten işe gitmeye hiç isteğim yoktu adım atacak halim yoktu . bir taksi çağırıp beklemeye başladım taksi geldiğinde çantamı alıp evden çıktım holdinge vardığımda kapıdaki güvenliklerle sohbet etmeye başladım .bu holdingde herkes gerçekten cemreden sonra ailem gibiydiler tabi odun hariç.güvenliklerle sohbet ederken belimde bir el hissettim birden irkildim kim diye tam bakacakken sesiyle anladım ki kaan bey di .
----yürü bakalım
----kaan bey ne yapıyorsunuz
----yapmam gerekeni
----yapmanız gereken iş arkadaşlarıyla konuşan kişiyi alıkoymak mı.
----hayır.yapmam gereken çalışanlarımın işlerini bitirmelerine ve lak lak yapmalarını engellemek hemen odam gel senle konuşacaklarımız var.o an onu yumruklamak istedim ne egoist bir insan ya her şeye cevabı var ne konuşacaktı şimdi bu benle hiçbir şeyi aksatmadan yaptım ne oldu ki şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stajyer avukat
De TodoHayat Mucizelerle Dolu Bir Cizgi !!! Ve Bu Cizgideki En Büyük Mucizemsin ...