bilinmeyen pişmanlık

468 31 0
                                    

SELAM ARKADAŞLAR OYLAMAYI VE YORUMLAMAYI UNUTMAZSANIZ SEVİNİRİM İYİ OKUMALAR :)

---artık eve gidebilir miyim?

---peki

Eve vardığımızda kapının önünde Ilgaz ın arabası duruyordu ne oluyordu Allah aşkına Ilgaz benden çok benim evime geliyordu sürekli Cemre ile birlikteler .

---Eve kadar gelmemi ister misin?

---haa hayır teşekkür ederim ''her şey'' için diyerek arabadan indim .

Kaan beyi sokağın sapağını dönmesini bekledim .Bekledim çünkü eğer eve gizlice girip Cemrelerin ne karıştırdığını öğrenmem gerekiyordu. Ve bunu da Kaan bey bilmemeliydi.tam doğru zamanı yakaladığımı düşündüğüm an anahtarımı çantamdan usulca çıkardım anahtarı yerine yerleştirirken çok dikkatli davrandım. Evin içine girdiğim an Cemre ve Ilgaz ın sesi yoktu. Yavaş adımlarla odaya ilerlediğimde tam odaya dalacaktım ki birden bir sesin gelmesiyle durdum .Cemrenin sesiydi ağlıyordu . Bu kız Ilgaz la beraber olduğundan beri ağlıyordu kimse benim kuzenimi üzemezdi.Tam odaya girecekken Ilgaz ın sesiyle donup kaldım doğrumu duymuştum yoksa ...gerçekten ... hayır olamaz değil mi? Ben kesin yanlış duydum asla böyle bir şey olamaz Cemre böyle bir şey yapmaz böyle bir hata yapmazdı öyle değil mi? Ilgaz 'baba olacağım' dememişti değil mi? Doğru muydu Cemre hamilemiydi?

Birden gözlerim doldu ne yapacağımı bilemedim sanırım astımım tutabilirdi nefes dahi zor alıyordum.

Çantam elimden aniden düştü reflekslerim dahi çalışmıyordu. Çantamın düşmesiyle Ilgaz ve Cemre nin susması bir oldu kısa bir süre sonra yanıma geldiler

---ne yaptın sen Cemre doğru mu duyduklarım?

---Ezgi ben şey gerçekten

--Cemre tek bir soru sordum doğru mu duyduklarım diye bağırdım gerçekten yaşadıklarımdan daha da çok ağır olmuştu.

---Evet hamileyim sor neden diye niye diye gerçekten sebebi var.

--- her ne olursa olsun Cemre sen ne yaptın yaptığının ne kadar yanlış olduğunu bilmiyor musun ? sen daha evli değilsin hadi onu bırak sen daha okuyorsun nasıl ihanet edersin bana ailemize? Sana gerçekten inanamıyorum Cemre diyerek ağlamaya başladım Ilgaz yanıma yaklaşıp teselli etmeye çalıştı

---bırak beni diye bağırdım

---Cemre ne susuyorsun konuşsana cevap versene Allahım kafayı yiyeceğim, kızım cevap versene iğreniyorum sizden midemi bulandırıyorsunuz.

---Ezgi deme öyle gerçekten bilerek olmadı gerçekten isteyerek olmadı.

---sus artık Cemre sus konuşma vazgeçtim sus konuştukça iğreniyorum sizden sus nasıl daha yeni tanıştığın biriyle yatarsın.

---Ezgi bilmiyorsun

---neyi bilmiyorum Cemre bilmediğim için mi başımıza bunlar geliyor artık bir şeyler bilmek istemiyorum yoruldum her seferinde güvendiklerimin beni hayal kırıklığına uğratmasından yoruldum.sevdiğim ne varsa nefret ettirdiniz heves ettiğim ne varsa kursağımda bıraktınız. Size tek bir sözüm var ''yazıklar olsun''

Diyerek evden çıktım nereye gideceğimi ne yapacağımı nereye sığınacağımı bilmiyorum sadece yürüyordum .hiç bitmesini istemediğim yolları yürümek istiyordum belki de acım bir nebze dinerdi.Cemre böyle bir şeyi nasıl yapardı. Ne oldu da bu kadar yakın davrandılar .Acaba suç bende mi onu yalnız bırakmasaydım belki de böyle bir durum olmazdı. Farkında olmadan sahile gelmiştim.Hava yağmurdan kurtulmuş yerini gökkuşağına bırakmıştı. Mevlana ne güzel söylemiş''BAZEN BİTMEK BİLMEYEN DERTLER YAĞMUR OLUR ÜSTÜNE YAĞAR AMA RENGARENK GÖKKUŞAĞIDA YAĞMURDAN SONRA ÇIKAR...''mis gibi havayı ciğerlerimin alabileceği kadar içime çektim . Bağırmak istiyordum haykırmak istiyordum ama yapamıyordum .

stajyer avukatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin