Najważniejszym krokiem jest znalezienie wszystkich możliwych informacji o swoim kraszu. Musisz wiedzieć gdzie mieszka,gdzie lubi jeść obiady,jaki ma rozmiar buta, czy ma rodzeństwo, jaki sport lubi. By odnaleźć odpowiedzi na te pytania najlepiej zostać stalkerką lub tajnym agentem.
Jak zostać profesjonalnym stalkerem?1. Ubierz czarne spodnie, czarną bluzę i czarne buty.
2. Kup sobie mały czarny plecak. Wrzuć do niego: plan miasta, gaz pieprzowy, telefon, GPS, żelki (ewntualnie gumy do żucia) i portfel (może być pusty, chodzi o szpan).
3. Musisz mieć czarne okulary przeciwsłoneczne ( nie ważne jaką mamy porę roku).
4. Po ukończeniu zajęć w szkole czekaj na krasza.
5. Bacznie obserwuj jak wychodzi ze szkoły.
Teraz dzielimy nasze dochodzenie na 2 grupy:
a) Gdy krasz idzie do domu pieszo
b) Gdy krasz wraca do domu autobusema)
1) Podażaj za kraszem w odległości 2 metrów. Pamiętaj, aby mieć założone okulary przeciwsłoneczne.
2) Nigdy nie ściągaj okularów!
W razie rozpoznania udawaj turystę z Rosji ( ewentualnie uchodźcę).
3) Gdy dowiesz się gdzie mieszka krasz- UCIEKAJ!!!! (ran bicz,ran!)b)
1) Podążaj za kraszem aż do przystanku autobusowego
2) Zapamiętaj do jakiego autobusu wszedł (np. niebieski autobus nr.11, kierujący się na wschód w kierunku Rosji, zmierzający do domu krasza). PAMIĘTAJ: Każdy autobus zmierza do Rosji
3) Następnego dnia wejdź do autobusu z kraszem
4) Wyjdź na tym samym przystanku (mam nadzieję, że pamiętałaś o stroju stalkera)
5) Śledź krasza aż do jego domu. Następnie szybko zawróć i biegnij do domu. (run bi***, run)W następnej cześci powiem wam jak zbliżyć się do krasza♡
Martyna ♡♡♡
CZYTASZ
Jak zdobyć krasza?
Não FicçãoPoradnik dla każdej nastolatki, zdesperowanej by zdobyć swojego wymarzonego chłopaka.